Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
99 983,28 UAH
UA-2023-01-20-009798-a a1b79d5b12b94505bae12b67c9b7421f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орел Світлана Іванівна

+380472375544 school11ck@uch.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21367911
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна, 291
Контактна особа: Орел Світлана Іванівна
+380472375544
school11ck@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Надпільна, 291
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2023 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семенуха Олександр Валентинович
#2963318732
Переможець 99 983,28
UAH
20 січня 2023 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 14:03
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення п.3.1. Договору і Специфікації послуг, наведеної в Додатку №1 до Договору, в новій редакції зі зменшенням ціни Договору до 11347,00грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 347,00
UAH