Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту (Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації, а саме: Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту та спостерігання за системами протипожежного захисту)
Очікувана вартість
62 339,11 UAH
UA-2023-01-20-007769-a 4f3b3f8e569d467e984131bcf799a04f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Писарєва Марина Миколаївна

380730237761 nemyshlyanskeruo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Писарєва Марина Миколаївна
380730237761
nemyshlyanskeruo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
код ДК 021:2015 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту (Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації, а саме: Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту та спостерігання за системами протипожежного захисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти, підпорядковані Управлінню освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Тендерна документація

20 січня 2023 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП «МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА»
#36817804
Переможець 62 339,11
UAH з ПДВ
20 січня 2023 12:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 08:56
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2023 13:32
ДУ №4 від 01.08.2023.pdf зміни до договору
04 серпня 2023 13:32
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 11:58
доп угода 3 до договору 12723ПС.pdf зміни до договору
22 травня 2023 11:57
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 11:56
ДУ №2 від 31.03.2023.pdf зміни до договору
31 березня 2023 11:56
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2023 15:59
Додаткова угода № 1 від 14.02.2023.pdf зміни до договору
14 лютого 2023 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи продовження воєнного стану в Україні (оголошеного указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/23, затвердженим Законом України від 07 лютого 2023 року № 2915-IX), КП «Муніципальна охорона» з 19 лютого 2023 року продовжує залишатися в статусі платника спеціального єдиного податку за ставкою 2 відсотки без урахування ПДВ
Номер договору про закупівлю: 127/23/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зурахуванням підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у зв'язку з перейменуванням та перепрофілюванням (зміну типу) закладу загальної середньої освіти відповідно до рішення Харківської міської ради Харківської області від 28.02.2023 №357/23
Номер договору про закупівлю: 127/23/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовження воєнного стану в Україні(оголошеного указом Президента України від 01 травня 2023 року № 254/2023, затвердженим Законом України від 02 травня 2023 року № 3057-IX), КП «Муніципальна охорона» з 20 травня 2023 року продовжує залишатися в статусі платника спеціального єдиного податку за ставкою 2 відсотки без урахування ПДВ (відповідно до Закону України № 2120-ІХ від 15.03.2022 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану»).
Номер договору про закупівлю: 127/23/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з перепрофілюванням (зміну типу) та перейменуванням закладів загальної середньої освіти відповідно , та повернення з 01.08.2023 "Виконавця" до загальної системи оподаткування з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 127/23/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 62 339,11
UAH (в тому числі ПДВ 4 511,00 UAH)