Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13552416 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, ВУЛ.МИХАЙЛІВСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Людмила Шеремет +380412473706 music1zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуги за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно після отримання належним чином оформленого акту приймання-передачі виконаної послуги,шляхом перерахунку Замовником грошових коштів на рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 10:49 |
д.1.doc | |
20 січня 2023 10:49 |
д.1.doc | |
20 січня 2023 10:49 |
ТД.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
ТД.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д.5.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д.5.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
Проект договору.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
Проект договору.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д.3.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д.3.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д. 2.docx | |
20 січня 2023 10:49 |
д. 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000064 ● f1109a4031664ad08889cfe9c2eb4884
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-01-20-003759-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 08:43:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з фізичної охорони на об’єкті» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-20-003759-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, згідно із ч. 10. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Явір-2000» на відповідність тендерній документації Заклад «Музична школа імені Б.М.Лятошинського» Житомирської міської ради з наданням документального підтвердження.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 14:18:58
ПОЯСНЕННЯ
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Заклад «Музична школа ім. Б.М. Лятошинського», які замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 14.02.2023 року.
В запиті запитується наступна інформація:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 із змінами. Також для визначення суми очікуваної вартості закупівлі був проведений моніторинг середньо ринкової вартості відповідних охоронних послуг шляхом направлення запитів охоронним підприємствам про надання комерційних пропозицій щодо середньомісячної вартості послуг у 2023 році відповідно до вимог замовника. На підставі отриманих відповідей від суб'єктів охоронної діяльності (скан - копії додаються) була визначена середня ціна послуг за місяць шляхом середньо арифметичного розрахунку. Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з зазначеної середньої ціни за місяць та періоду надання послуг (березень-грудень 2023 року).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета: Технічні та якісні вимоги (характеристики) до послуг фізичної охорони визначалися виходячи з необхідності забезпечення надійної охорони об'єкту та безпеки учнів, персоналу музичної школи згідно графіку їх роботи, попередження та припинення можливих правопорушень та відповідних ризиків, а також з урахуванням аналізу описів (змісту) технічних та якісних характеристик аналогічного предмету закупівлі, що містяться в тендерних документаціях по подібним закупівлям, що проводили інші навчальні заклади країни.
З урахуванням того, що об'єктом охорони являється не лише матеріальні цінності, а в першу чергу безпека дітей та вчителів — в технічних вимогах передбачено, крім безпосередньо поста фізичної охорони з визначеними обов'язками відповідно специфіки функціонування закладу та досвіду забезпечення охорони у минулому році, також необхідність посилення охорони об'єкту (при виникненні нештатних ситуацій та безпосередніх загроз безпеці дітей та персоналу школи) шляхом використання груп реагування суб'єкта охоронної діяльності з можливістю їх прибуття на об'єкт в мінімально короткі терміни (до 5 хвилин). Для гарантування виконання цієї вимоги в технічних вимогах передбачено наявність в учасника закупівлі не менше 2-х груп реагування, тобто одна група передбачається як резервна на випадок неможливості виїзду на об'єкт іншої групи реагування.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції/робіт/послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо якості, замовник може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція/робота/послуга може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає. Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ «Про Публічні закупівлі», у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі.
Керуючись викладеним в технічних вимогах до послуг, що являється предметом закупівлі було передбачено наявність в учасників закупівлі сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги щодо надання послуг з охорони».
2. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, згідно із ч. 10. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Явір-2000» на відповідність тендерній документації Заклад «Музична школа імені Б.М.Лятошинського» Житомирської міської ради з наданням документального підтвердження.
Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Явір-2000» на відповідність тендерній документації Закладу «Музична школа ім. Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради не виявлено.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування публічні закупівлі здійснюються відповідно до особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначених Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 ( далі – Особливості) оприлюднення Замовником інформації про закупівлю здійснюється відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Особливостей.
Отже, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник оприлюднює в обов’язковому порядку інформацію, визначену Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Додаток: Обґрунтування на 5 стор. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-20-003759-a щодо зобов’язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 8, 17, 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 . ШЕРЕМЕТ Людмилі Валеріївні, уповноваженій особі відповідальній за організацію і проведення всіх процедур закупівель оголосити догану за неналежне виконання посадових обов’язків. (Копія додається).
2023-03-09 10:46:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи, а саме, оголошено догану.
2023-03-10 09:07:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" |
194 688,00
UAH з ПДВ
|
194 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
194 688,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 12:33
|
договір 16.pdf | укладений |
15 лютого 2023 12:31
|