Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44118490 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська обл., смт Тартутине, проспект Миру, будинок 18 |
Контактна особа: |
Юлія Бєріл +380966919042 sem777uliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 198 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 14:14 |
ТД риба Хек.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000089 ● 9a7aeaf28d2f4a6cab3407f500d69140
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2023-01-19-009935-a 19.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 15:32:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі підприємство споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 17:28:59
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі підприємство споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
На Ваш запит надаємо пояснення:
Прийнято рішення розірвати договір з підприємством споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» з причини неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, за ненадання інформаційної довідки визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зобов’язуюсь надалі не допускати таких недоліків.
Уповноважена особа
відділу освіти, молоді та спорту
Тарутинської селищної ради Юлія БЄРІЛ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
"РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ" |
198 400,00
UAH
|
198 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ" #01785003 |
Переможець |
198 400,00
UAH
|
30 січня 2023 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 17:26
|
Додаткова 1.pdf | укладений |
20 лютого 2023 17:25
|
Протокол (2).pdf | укладений |
20 лютого 2023 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 18:59
|
Договір 17 риба.pdf | укладений |
13 лютого 2023 18:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупілень |