Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шепетівське ремонтно-експлуатаційне підприємство Шепетівської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35479108 |
Місцезнаходження: | 30405, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вул. Судилківська, буд.57 |
Контактна особа: |
Кашевар Денис Олександрович 380964953746 Shep_rep2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 337 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 689,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 14:12 |
Додаток 1 - Цінова пропозицiя.doc | |
19 січня 2023 14:12 |
Додаток 2 - Iнформацiя про учасника.doc | |
19 січня 2023 14:12 |
Додаток 4 - Технiчно-якісні вимоги.doc | |
19 січня 2023 14:12 |
Додаток 3 - Проект договору.doc | |
19 січня 2023 14:12 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000038 ● b715faf1daa54621ae2874c602e347d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 13.02.2023 № 6-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2023-01-19-009842-a; 19.01.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дякуємо за вказані недоліки у тендерній документації. Погоджуємося з висновком та зобов’язуємося в майбутньому не допускати подібних помилок. Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод» з наступних причин: 1. Представник ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод» надав пояснення щодо неможливості надання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у строки, зазначені в тендерній документації, на підтвердження чого надаємо сканкопію пояснення, та зобов’язався надати даний витяг як тільки його буде отримано. На сьогоднішній день витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» переможцем закупівлі ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод» надано, на підтвердження чого надаємо даний витяг. 2. ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод» було єдиним учасником процедури закупівлі. Тому відхилення даної тендерної пропозиції призвело б до відміни процедури закупівлі і повторного її оголошення, що в свою чергу призвело б до втрати часу та неможливості виконання нашим підприємством своєї роботи. 3. Була проведена перевірка Учасника за допомогою інструмента АНАЛІЗ ТЕНДЕРІВ на ресурсі YouControl, яка не виявила проблем. На даний момент неможливо припинити зобов’язання за Договором, оскільки зобов’язання виконані в повному обсязі: товар отримано, розрахунки здійснено, в підтвердження чого надаємо сканкопію видаткової накладної №1221 від 08 лютого 2023 року. Крім того частина товару вже була використана в роботах підприємства.
2023-03-10 10:00:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-07-0014/2023 ПР |
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/688/615/23 |
Дата відкриття провадження: | 22 травня 2023 |
Документи:
05 червня 2023 16:01
|
Електронний підпис |
05 червня 2023 16:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Новоград-Волинський каменедробильний завод |
337 900,00
UAH з ПДВ
|
337 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Новоград-Волинський каменедробильний завод #37808240 |
Переможець |
337 900,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 09:17
|
Договір №043 від 06.02.23 - щебінь 2х8, 5х10.pdf | укладений |
06 лютого 2023 09:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Щебінь фракції 2х8 кубовидний (14212320-9 Гранітний щебінь) | 120 | тонни |
520,00
UAH з ПДВ
|
Щебінь фракції 5х10 кубовидний (14212320-9 Гранітний щебінь) | 500 | тонни |
520,00
UAH з ПДВ
|