Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання технічної води для Добронадіївського ліцею №4, ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води
Очікувана вартість
7 812,00 UAH
UA-2023-01-19-003473-a 91c784bf9fc345299a7c90aa6775c3b4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лобода

+380566551862 yuliya.l5596@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Лобода
+380566551862
yuliya.l5596@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Постачання технічної води для Добронадіївського ліцею №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53562, Україна, Дніпропетровська область, с. Добра Надія, Вул. Шкільна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  19 травня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

19 січня 2023 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03340989
Переможець 7 812,00
UAH з ПДВ
19 січня 2023 10:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:29
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 09:58
Дод.угода 3.PDF зміни до договору
12 грудня 2023 09:52
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 10:44
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
11 квітня 2023 10:20
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 09:04
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
11 квітня 2023 08:58
Дог. 14..23.PDF укладений
19 січня 2023 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 65,10
UAH (в тому числі ПДВ 10,85 UAH)