Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області)
Очікувана вартість
3 268 140,00 UAH
UA-2023-01-18-015548-a ● 79c6ed778c744c5f9cff686abae0f01b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380442352232 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 21:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 00:07 |
Очікувана вартість: | 3 268 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 340,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 98 044,20 гривень (3 % очікуваної вартості закупівлі). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 7. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 8. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 9. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. *Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування“. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 98044.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів (з урахуванням фінансових можливостей Замовника) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 17:45 |
Гарантія.pdf | |
09 лютого 2023 17:45 |
Зміни до ТД-південь – АКУ.docx | |
09 лютого 2023 17:45 |
ТД-нова редакція_південь АКУ.docx |
09 лютого 2023 17:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 лютого 2023 17:45 |
Гарантія.pdf
|
||||||
09 лютого 2023 17:45 |
Зміни до ТД-південь – АКУ.docx
|
||||||
09 лютого 2023 17:45 |
ТД-нова редакція_південь АКУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 2
Дата подання: 19 січня 2023 18:25
Дата відповіді: 20 січня 2023 13:58
Доброго дня! Згідно додатку № 2 учасники повинні надати інформацію про апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати відео контроль за постами охорони, а що Ви мали наувазі? Заначьте приклад з моделью данного обладнання?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Апаратно-програмний комплекс дозволяє здійснювати віддалений відео контроль за постами охорони в режимі реального часу з будь якого місця де є підключення до мережі інтернет. Модель та обладнання Учасник зазначає за власним розсудом. Як приклад, Замовник для контролю належного виконання умов договору може використовуючи апаратно-програмний комплекс перевірити в режимі реального часу роботу охоронника, його наявність на посту та інше.
Загальне питання
Дата подання: 19 січня 2023 21:22
Дата відповіді: 20 січня 2023 14:34
Доброго дня! Надайте інформацію про дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Дякуємо!
Відповідь: Шановний запитувачу!
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. До обов’язків уповноваженої особи належить затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, до яких в тому числі належить тендерна документація. Крім того, форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 передбачає зазначення інформації щодо тендерної документації.
Таким чином, повідомляємо, що тендерна документація на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області), ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони), була затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол № 27 від 18 січня 2023.
Дякуємо за звернення!
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. До обов’язків уповноваженої особи належить затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, до яких в тому числі належить тендерна документація. Крім того, форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 передбачає зазначення інформації щодо тендерної документації.
Таким чином, повідомляємо, що тендерна документація на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області), ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони), була затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол № 27 від 18 січня 2023.
Дякуємо за звернення!
сайт органу акредитації
Дата подання: 20 січня 2023 14:13
Дата відповіді: 23 січня 2023 14:35
Шановний Замовник! В додатку 3 пункту 4.4 тендерної документації, міститься вимога щодо «надання довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікатів».
Орган який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, в якому ми отримували сертифікати, являється не прибуткової організацією, в нього відсутній особистий сайт, а перевірка дійсності на момент видачі Сертифікатів відбувається за рахунок звернення через електронну адресу або за номером телефону.
Чи можливо в складі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі із зазначенням електронної адреси та номеру телефону органу що надав акредитацію замість сайту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
З метою забезпечення добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та розширення кола учасників закупівлі, замовником за результатами вивчення питання щодо способів перевірки дійсності акредитації організації на надання послуг сертифікації, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
З метою забезпечення добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та розширення кола учасників закупівлі, замовником за результатами вивчення питання щодо способів перевірки дійсності акредитації організації на надання послуг сертифікації, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-18-015548-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 10 лютого 2023 10:59
Внесення змін до ТД
Згідно вимог ТД та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Відповідно до Постанови КМУ № 617 від 24.05.2022 року на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюється за такими принципами, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Наполегливо просимо не порушувати права інших учасників та внести зміни до ТД, чим дозволити використовувати на рядку з КЕП також УЕП. Як зазначалося вище, на теперішній час, обов’язкове використання КЕП не передбачено діючим законодавством, а є альтернатива, тому ви, як добропорядний Замовник сподіваюсь не будете обмежувати конкуренцію та дозволите приймати участь тим учасникам, у яких відсутній КЕП, в іншому випадку будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Відповідно до Постанови КМУ № 617 від 24.05.2022 року на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюється за такими принципами, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Наполегливо просимо не порушувати права інших учасників та внести зміни до ТД, чим дозволити використовувати на рядку з КЕП також УЕП. Як зазначалося вище, на теперішній час, обов’язкове використання КЕП не передбачено діючим законодавством, а є альтернатива, тому ви, як добропорядний Замовник сподіваюсь не будете обмежувати конкуренцію та дозволите приймати участь тим учасникам, у яких відсутній КЕП, в іншому випадку будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2023 14:39
Шановний скаржнику.
Згідно з частиною третьою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» установлено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» регулює відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних система, відповідно до статті 10 якого постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 затверджені Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах (далі Правила).
Пунктом 5 Правил визначено, що створення та/або обробка в системі електронних документів, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, мають здійснюватися із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначена веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Таким чином, система електронних торгів є інформаційно-телекомунікаційною системою, на яку поширюється дія Правил, в тому числі щодо обов’язку створення та/або обробки в системі електронних документів із застосування кваліфікованого електронного підпису.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, позиція Антимонопольного комітету щодо встановлення в тендерній документації вимоги стосовно підписання тендерної пропозиції із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (рішення від 12.05.2022 № 4571-р/пк-пз, закупівля ID: UA-2022-01-27-015128-b) підтверджує законність цієї вимоги, яка, на думку Антимонопольного комітету, не порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги щодо підписання учасником тендерної пропозиції в цілому чи електронних документів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом передбачено вимогами вищенаведених нормативних актів та узгоджується з позицією органу оскарження.
Дякуємо за вимогу.
Згідно з частиною третьою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» установлено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» регулює відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних система, відповідно до статті 10 якого постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 затверджені Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах (далі Правила).
Пунктом 5 Правил визначено, що створення та/або обробка в системі електронних документів, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, мають здійснюватися із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначена веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Таким чином, система електронних торгів є інформаційно-телекомунікаційною системою, на яку поширюється дія Правил, в тому числі щодо обов’язку створення та/або обробки в системі електронних документів із застосування кваліфікованого електронного підпису.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, позиція Антимонопольного комітету щодо встановлення в тендерній документації вимоги стосовно підписання тендерної пропозиції із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (рішення від 12.05.2022 № 4571-р/пк-пз, закупівля ID: UA-2022-01-27-015128-b) підтверджує законність цієї вимоги, яка, на думку Антимонопольного комітету, не порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги щодо підписання учасником тендерної пропозиції в цілому чи електронних документів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом передбачено вимогами вищенаведених нормативних актів та узгоджується з позицією органу оскарження.
Дякуємо за вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-18-015548-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 20 січня 2023 22:06
Дата подання: 20 січня 2023 22:06
Скарга щодо умов тендерної документації
Тендерна документація містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2023 15:30
Рішення від 24.01.2023 № 797.pdf
Дата публікації: 24 січня 2023 15:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2023 № 1137.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2023 17:33
Рішення від 01.02.2023 № 1137.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто відповідно до рішення Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2023 17:57
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-02-24-000001 • 73edd8c3ea264c03bb4561db6ff770c7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-02-24
•
10:40
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Замовник затягує процедуру порушивши терміни розгляду пропозиції переможця, протокол про продовження розгляду був завантажений на 8й робочий день. В аналогічних закупівлях цей Замовник завершив розгляд пропозиції за 1 день з одним і тим же учасником по всій країні: UA-2023-01-18-015537-a; UA-2023-01-18-015524-a ; UA-2023-01-18-015520-a; UA-2023-01-18-015535-a. Додатково просимо звернути увагу на ці закупівлі у частині дискримінаційних вимог до учасників, а також звернути увагу що з таким змістом тендерної документації у торгах брав участь лише один учасник.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
3 055 504,89
UAH з ПДВ
|
3 055 504,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
3 259 512,00
UAH з ПДВ
|
3 259 512,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Відхилено |
3 055 504,89
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" #42952309 |
Переможець |
3 259 512,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 18:38
|
додуг 3 до дог. 36_162.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 18:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 19:29
|
допугода 2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 10:53
|
дог_ох_півд.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 16:29
|
договір охорона південь.pdf | укладений |
31 березня 2023 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 36/162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 36/162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 36/162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |