Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Діана ЧЕРНИЛЕВСЬКА +380682020239 diana.chdp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Кількість: Олива - 9220л, мастило – 834кг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 15:03 |
Нова_Ред ТД_за_Особливостями _мастильні засоби_26_01_2023.doc | |
26 січня 2023 15:03 |
Протокол внесення змін_26_01_2023.doc | |
20 січня 2023 14:35 |
Нова_Ред ТД_за_Особливостями _мастильні засоби_2023.doc | |
19 січня 2023 17:29 |
Додаток 5_проєкт_договору.doc | |
19 січня 2023 17:29 |
Нова редакція_ Cпецифікація_Мастила_2023р.xls | |
19 січня 2023 17:29 |
Протокол внесення змін_2023.doc |
26 січня 2023 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 січня 2023 15:03 |
Нова_Ред ТД_за_Особливостями _мастильні засоби_26_01_2023.doc
|
|||||||||
26 січня 2023 15:03 |
Протокол внесення змін_26_01_2023.doc
|
|||||||||
20 січня 2023 14:35 |
Нова_Ред ТД_за_Особливостями _мастильні засоби_2023.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 17:29 |
Додаток 5_проєкт_договору.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 17:29 |
Нова редакція_ Cпецифікація_Мастила_2023р.xls
|
|||||||||
19 січня 2023 17:29 |
Протокол внесення змін_2023.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000028 ● 48419e2a8dfa47e2b09f24ff5a02f427
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
13. UA-2023-01-18-014329-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 14:45:42
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-014329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні в окремих електронних полях відсутня інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082?
3. Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації під час проведення процедур закупівель уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені підписом та печаткою (у разі використання) перекладацької організації (нотаріуса).
Так, учасником товариством з обмеженою відповідальністю "МАСТИЛЬНИЙ АЛЬЯНС" у складі тендерної пропозиції завантажено паспорти якості, зокрема: Ultraplex, Sunoco super HPD 10W40, Sunoco Ultra, Sunoco heavy duty super HPD 15w40, які викладені іншою мовою та відсутній їх автентичний переклад.
Виходячи з вищевикладеного, надайте інформацію (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника, умови якого не відповідали вимогам тендерної документації, яка не містить автентичного перекладу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-17 15:12:06
Відповіді
1. Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» є комунальним унітарним підприємством та не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», п. 4-1 постанови КМУ від 16 грудня 2020 року №1266. ХКП «Електротранс» не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Для закупівлі використовуються кошти від господарської діяльності підприємства – власний бюджет. Вартість товарів визначалась з урахуванням цінових пропозицій, які розміщені у відкритому доступі інших замовників на порталі системи Прозорро та в прайсах постачальників цього товару.
2. В Специфікації до Тендерної документації з повною деталізацією коду ЄЗС надана назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В подальшому зобов’язуюсь деталізацію проводити в оголошенні в окремих електронних полях.
3. Учасник товариства з обмеженою відповідальністю "МАСТИЛЬНИЙ АЛЬЯНС" у складі тендерної пропозиції завантажив паспорти якості, зокрема: Ultraplex, Sunoco super HPD 10W40, Sunoco Ultra, Sunoco heavy duty super HPD 15w40, які викладені іншою мовою та допустив формальну помилку – не завантажив паспорти з перекладом на українську мову. Паспорти з перекладом на українську мову додаються при поставці товару визначеної номенклатури. Інші паспорта якості товару у цього ж постачальника, які раніше завантажені, викладені українською мовою (сканкопії додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником - ХКП "Електротранс" виконано зобов'язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 08.02.2023 № 90, укладеним з ТОВ "МАСТИЛЬНИЙ АЛЬЯНС" (Додаткова угода № 1 від 02.03.2023р. до договору)
2023-03-03 15:04:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.) • усунуто
Додатковою угодою від 02.03.2023 №1 розірвано договір від 08.02.2023 №90 та опубліковано звіт про виконання договору.
2023-03-06 10:11:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТИЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
1 476 148,00
UAH з ПДВ
|
1 476 148,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович |
1 915 754,00
UAH з ПДВ
|
1 915 754,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТИЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #44110313 |
Переможець |
1 476 148,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 15:00
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
03 березня 2023 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 12:17
|
Договір_90.pdf | укладений |
09 лютого 2023 10:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2023 — 02 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
222 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 076,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язали здійснити сунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. |