Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Фастівської міської ради "Фастів-благоустрій" |
Код ЄДРПОУ: | 41972303 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вулиця Нова, будинок 9 |
Контактна особа: |
Утченко Світлана Сергіївна 380456562362 fastivblagoust@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 361 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 809,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 14:14 |
Додаток №5 (проєкт Договору) (1).docx | |
18 січня 2023 14:10 |
ТД_Паливо (публікація).docx | |
18 січня 2023 14:09 |
скан титул паливо_001.bmp |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000075 ● 8fec81b461d645f5844275e1da61d831
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 № 21-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2023 № 21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-18-004823-a від 18.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:24:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Паливо (дизельне паливо, бензин А-95) (ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-004823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 09:43:45
Пояснення
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими з офіційних статистичних даних Мінфіну, розміщених на вебсайті https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ станом на час оголошення закупівлі.
Розрахунок потреби на пальне у 2023 році здійснено головним економістом Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій», виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на пальне у 2022 році для транспортних засобів та обладнання підприємства;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету Фастівської міської територіальної громади протягом бюджетного періоду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до діючих державних стандартів:
- Дизельне паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
- Бензин А-95 за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеною на вебсайті Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv, та інформацією з офіційного сайту Державного вебпорталу бюджету для громадян за посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/41972303/profile. Крім того, Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» не є суб’єктом господарювання держаного сектору економіки, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру об’єктів державної власності.
Отже, виходячи зі змісту пункту 41 Постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не розповсюджуються на наше підприємство, оскільки одержувачів бюджетних коштів немає у переліку цього пункту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-05 15:52:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Паливо (дизельне паливо, бензин А-95) (ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-004823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, зокрема: «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації в т.ч.:
……
6) довідка в довільній формі з підтвердженням інформації щодо наявності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним за кожною АЗС, вказаною в довідці щодо наявних АЗС в межах міста Фастова, із зазначенням номеру та терміну дії ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Замість довідки учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру;..».
Замовнику надати документальне підтвердження виконання вищенаведеної вимоги ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 13:41:49
Пояснення
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, зокрема: «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації в т.ч……
6) довідка в довільній формі з підтвердженням інформації щодо наявності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним за кожною АЗС, вказаною в довідці щодо наявних АЗС в межах міста Фастова, із зазначенням номеру та терміну дії ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Замість довідки учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру;..».
На виконання вищезазначених вимог, маючи альтернативні варіанти підтвердження права на здійснення роздрібної торгівлі пальним, Учасник ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» 25 січня о 16:16 підвантажив в електронну систему закупівель ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним на АЗС, вказаній в переліку АЗС № 384/2 від 24.01.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
3 337 000,00
UAH з ПДВ
|
3 337 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Переможець |
3 337 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2024 15:47
|
Додаткова угода №11 від 19.01.2024.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2024 15:32
|
Додаткова угода №10 від 19.01.2024.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:28
|
Додаткова угода №9 від 29.12.2023 до Договору №УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:36
|
Додаткова угода №8 до Договору №УПЦ-626 від 03.02.2023р..pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 14:52
|
Додаткова угода №7 від 03.11.2023 до договору №УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:47
|
Додаткова угода №6 від 28.09.2023.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:03
|
ДУ №5 від 28.08.2023.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 11:53
|
Додаткова угода №4 до Договору УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 11:16
|
Додаткова угода №3 до Договору №УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 10:57
|
Додаткова угода №2 до Договору № УПЦ-626 від 03.02.2023р..pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 15:07
|
Додаткова угода №1 до Договору № УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 14:39
|
Договір УПЦ-626 від 03.02.2023.pdf | укладений |
03 лютого 2023 14:35
|
3.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:49
|
5.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:49
|
4.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:48
|
1.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:48
|
2.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:48
|
Договір.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 55000 | літр |
53,40
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 8000 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю, пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю, пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | УПЦ-626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 64007 | літр |
49,92
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 7630 | літр |
49,92
UAH з ПДВ
|