Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Дератизація, дезінфекція та дезінсекція)
Очікувана вартість
64 320,00 UAH
UA-2023-01-17-002726-a 31a5e560e47b4b498c35d3aeaf7a5f57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бодак

+380972146543 bodak2022@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40650849
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8
Контактна особа: Юлія Бодак
+380972146543
bodak2022@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
дератизація (20 закладів протягом 12 місяців- 2760,00грн. за місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, Шевченка 8 (за адесами закладів дошкільної освіти Теребовлянської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
12 послуга
дезінсекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1600,00грн. за місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, Шевченка 8 (за адесами закладів дошкільної освіти Теребовлянської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
12 послуга
дезінфекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1000,00грн. за місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, Шевченка 8 (за адесами закладів дошкільної освіти Теребовлянської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

17 січня 2023 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПРОФІЛАКТИЧНА ДЕЗИНФЕКЦІЯ"
#21162528
Переможець 64 320,00
UAH
17 січня 2023 10:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 12:04
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2023 15:11
ду дератизація.pdf зміни до договору
31 липня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2023 15:23
додаткова угода 1, зміна реквізитів.pdf зміни до договору
19 травня 2023 15:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
дератизація (20 закладів протягом 12 місяців- 2760,00грн. за місяць) 12 послуга 2 760,00
UAH
дезінсекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1600,00грн. за місяць) 12 послуга 1 600,00
UAH
дезінфекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1000,00грн. за місяць) 12 послуга 1 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зміною банківських реквізитів Виконавця Сторони домовились внести зміни в Договір в частині реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 1/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зміною з 01 серпня 2023 року статусу Виконавця на платника ПДВ, Сторони домовились внести зміни до договору №1/4 від 16.01.2023 року і викласти їх у додатковій угоді №2 від 31 липня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
дератизація (20 закладів протягом 12 місяців- 2760,00грн. за місяць) 12 послуга 2 760,00
UAH
дезінсекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1600,00грн. за місяць) 12 послуга 1 600,00
UAH
дезінфекція (20 закладів протягом 12 місяців- 1000,00грн. за місяць) 12 послуга 1 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 64 320,00
UAH