Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03191555 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, Станційна 64 |
Контактна особа: |
Чундак Вікторія Андріївна +380679377844 vinditdom@sevlush.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 739 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 698,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 14:44 |
Протокол УО-Зміни до ТД-Хліб.pdf | |
20 січня 2023 14:44 |
ТД Хліб (зі змінами ).doc |
20 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2023 14:44 |
Протокол УО-Зміни до ТД-Хліб.pdf
|
|||
20 січня 2023 14:44 |
ТД Хліб (зі змінами ).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000051 ● ef49587769c246bab15206855bea3d25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2023 № 10-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.04.2023 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-17-001022-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 13:25:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(Хліб пшеничний в/г подовий,хліб житній), ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-17-001022-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-19 15:51:42
Роз'яснення щодо висновку
У звязку з відсутністю техніної можливості та щорічною відпусткою фахівця з публічних закупівель КУ" Виноградівський дитячий будинок-інтернат" не надав своєчасну відповідь на запит для надання пояснень та документів, щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Усі обгрунтування та документи оприлюднені на офіційному сайті Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної ради за посиланням https://zaksoc.gov.ua/vidkriti-dani/publichni-zakupivli
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У звязку з відсутністю техніної можливості та щорічною відпусткою фахівця з публічних закупівель КУ" Виноградівський дитячий будинок-інтернат" не надав своєчасну відповідь на запит для надання пояснень та документів, щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Усі обгрунтування та документи оприлюднені на офіційному сайті Департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної ради за посиланням https://zaksoc.gov.ua/vidkriti-dani/publichni-zakupivli
2023-04-19 15:58:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0055/2023 |
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
23 травня 2023 11:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилаш Ігор Борисович |
449 955,00
UAH з ПДВ
|
449 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
479 892,00
UAH з ПДВ
|
479 892,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Молнар Тімео Йосипівна |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕКАРНЯ ДІК" |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЛИВЧ МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ |
709 600,00
UAH з ПДВ
|
709 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилаш Ігор Борисович #3158815133 |
Переможець |
449 955,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2023 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 10:40
|
Додаткова Угода _1 -Хліб та хлібобулочні вироби(зміна ціни за одиницю товару).pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 09:40
|
Договір _27-Хлібопродукти.pdf | укладений |
16 лютого 2023 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |