Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної та охоронної сигналізації
Очікувана вартість
469 955,20 UAH
UA-2023-01-16-013392-a ● 81eaaa080690411f98e7073000459f1e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОЕКТТЕХБУД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05455707 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52 |
Контактна особа: |
Ігор Алікович Шаран +7321603 agroroekt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 469 955,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 349,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної та охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 52, вул. Старокозацька, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня підписання Акту Сторонами | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 17:49 |
перелік змін від 20.01.2023.docx | |
20 січня 2023 17:49 |
ТД.pdf | |
16 січня 2023 17:47 |
ТД.pdf |
20 січня 2023 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2023 17:49 |
перелік змін від 20.01.2023.docx
|
|||
20 січня 2023 17:49 |
ТД.pdf
|
|||
16 січня 2023 17:47 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 18 січня 2023 14:09
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:25
Вимога "Замовник вимагає Надати копію актів обстеження об’єкта, підписаного представниками Замовника та Учасника. " Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ПОВНІСТЮ ДАНУ ВИМОГУ.!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне щоб усі учасники відвідали об’єкт, та мав уявлення які необхідно надати послуги.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне щоб усі учасники відвідали об’єкт, та мав уявлення які необхідно надати послуги.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
неправомірна вимога
Дата подання: 18 січня 2023 14:11
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:26
В ТД встановлена вимога "довідка з обслуговуючого банку з залишком коштів не менше ніж 10% очікуваної вартості предмета закупівлі", яка є неправомірною!
Згідно якого нормативно правового документу встановлена дана вимога??? Чим вона передбачена та регламентована??
Ви порушуєте законодавство, встановлюючи дискримінаційні вимоги та обмежуючи коло потенційних учасників!!!
У разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в контролюючі органи та АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне надання підтвердження фінансової спроможності надання послуг.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне надання підтвердження фінансової спроможності надання послуг.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
дискримінаця
Дата подання: 18 січня 2023 14:15
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:27
Згідно якого нормативно правового документу встановлена дана вимога "аналогічні договори повинні бути з сумою виконання не менш ніж 30% очікуваної вартості"???
В статті 16 ЗУ "Про публічні закупвлі", чітко встановлено "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);", і мова про 30% НЕ йде!!!
Тому вимагаємо не порушувати законодавство та видалити дану вимогу з ТД!!!
В іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
неправомірна вимога
Дата подання: 18 січня 2023 14:18
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:28
В ТД встановлена вимога "посвідчення, сертифікати або інші документи про освіту працівників про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення за об'єктом Замовника.", яка є неправомірною!!
Зазначте та чітко вкажіть нормативний документ згідно якого була встановлена дана дискримінаційна вимога????
Учасники діють на підставі Ліцензії, а працівники учасників на підставі кваліфікаційних посвідчень!!!
Про яке навчання йде мова?? Хто провидить дане навчання?? Чим та ким воно передбачене???
Ви відкрито дискримінуєте учасників!
В разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне надання у складі пропозицій посвідчень, сертифікатів або інших документи про освіту працівників про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення за об'єктом Замовника.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовника вважає за необхідне надання у складі пропозицій посвідчень, сертифікатів або інших документи про освіту працівників про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення за об'єктом Замовника.
Відповідно до положень Особливостей кожен учасник може звернутись до органу оскарження.
уточнення
Дата подання: 18 січня 2023 14:19
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:29
Доброго дня, просимо надати Тендерну документацію у форматі Word, для можливості коректно заповнити форми документів які встановив Замовник.
Дякую.
Відповідь: Відповідно до пункту 51 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель»
З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.
З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.
Питання по договору
Дата подання: 18 січня 2023 15:12
Дата відповіді: 20 січня 2023 17:40
Доброго дня шановний Замовнику.
Пункт 4.2. Договору « 4.2. Акт та інші первинні документи, що стосується виконання цього Договору та приймання Послуг, підписуються особами, що визнані у п.3.6. цього Договору та /або уповноваженими особами, у межах наданих їм повноважень.» В розділі 3 « ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» не має пункту 3.6. Розділ закінчується пунктом 3.5.
Будь ласка внесіть зміни у договір.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОБА" |
459 955,20
UAH з ПДВ
|
459 955,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОБА" #34985942 |
Переможець |
459 955,20
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 20:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 15:24
|
Договір.pdf | укладений |
03 лютого 2023 15:22
|