Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 14056180 |
Місцезнаходження: | 46016, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, б-р Дмитра Вишневецького,10 |
Контактна особа: |
Рольська Галина 380671537030 rolskagalina16@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 826 875,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 134,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Під 1 послугою слід розуміи: 18375 порції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 16:49 |
зміни.docx | |
19 січня 2023 16:49 |
Тендерна документація зміни.doc | |
19 січня 2023 16:48 |
2. Додаток зміни.docx | |
19 січня 2023 16:48 |
1. додаток зміни.docx | |
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 5.docx | |
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 4.docx | |
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 3.docx |
19 січня 2023 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2023 16:49 |
зміни.docx
|
|||
19 січня 2023 16:49 |
Тендерна документація зміни.doc
|
|||
19 січня 2023 16:48 |
2. Додаток зміни.docx
|
|||
19 січня 2023 16:48 |
1. додаток зміни.docx
|
|||
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 5.docx
|
|||
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 4.docx
|
|||
16 січня 2023 17:19 |
Додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000133 ● 6aaa830c5f2d4efa942a80f9a9825b91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.02.2023 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2023-01-16-013123-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 15:31:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-013123-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 13:27:54
Пояснення
У відповідь на Ваш запит від 14.02.2023 р. повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розмір витрат та очікувану вартість по даному предмету закупівлі визначено на підставі рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 21.12.2022 №1502 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та наказу Управління освіти і науки Тернопільської міської ради № 394 від 21.12.2022 року "Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2023 році" (копія додається).
Інформація про необхідні кількісні та якісні характеристики та технічні вимоги до предмету закупівлі визначено з урахуванням вимог чинного законодавства щодо забезпечення харчування учнів, зокрема постановаи Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
2.Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області, котра перебуває у власності Тернопільської міської ради не є бюджетною установою, то кошти з бюджету отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, заклад не є розпорядником бюджетних коштів, отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 16:21:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-013123-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником визнано переможцем ФОП Ставрук В.В.
Згідно додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати довідку у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Інформація підтверджується документально: - копії особистих медичних книжок (працівників (фахівців), які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду, з періодичністю визначеною чинним законодавством для працівників громадського харчування.
ФОП Ставрук В.В. в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників від 13.01.2023 за №457 у якій вказано про наявність працівників Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни.
Також у складі пропозиції ФОП Ставрук В.В. подано скан - копії медичних книжок Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни. Аналізом медичних книжок вказаних працівників встановлено, що у них міститься виправлення щодо дати проходження медичного огляду з «30.09.2021» на «30.09.2022» та відповідно дати наступного медичного огляду з «21.03.2022» на «20.03.2023».
Згідно інформації у медичних книжках Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галини Вікторівни медичний огляд вони проходили та за їх результатами оформлено медичні книжки у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради.
Під час моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надіслано запит від 15.02.2023 за №131917-14/393-2023 до Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради щодо надання інформації чи проходили Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна медичні огляди та за їх результатами оформлялися відповідні медичні книжки в період з 01.01.2022 по 23.01.2023.
Згідно відповіді Комунального некомерційного підприємства «Міська комунальна лікарня №3» Тернопільської міської ради від 16.02.2023 за №120 Мазурик Юлія Романівна та Кулачковська Галина Вікторівна в період з 01.01.2022 по 23.01.2023 медичні огляди не проходили та медичні книжки (ОМК-1) їм не оформлялися.
Отже, учасником закупівлі у складі поданої пропозиції подано документи, що не відповідають умовам додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації.
Згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Однак, Замовник перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. у складі якої наявні медичні книжки Мазурик Юлії Романівни та Кулачковської Галина Вікторівної, у яких містяться виправлення, не скористався власним правом щодо підтвердження інформації наданої учасником.
Враховуючи вище викладене прошу пояснити чому Замовник перевіряючи пропозицію ФОП Ставрук В.В. та бачучи виправлення у медичних книжках не скористався наданим правом та не звернувся до лікувального закладу за підтвердженням інформації, наданої учасником ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 14:04:33
пояснення
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 20.02.2023 р. повідомляємо, що повторно переглянувши документи переможця закупівлі послуг з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованолї школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ФОП "Ставрук Валентини Володимирівни" та враховуючи вашу інформацію зазначену у вище згаданому запиті, будуть вжитті заходи щодо розірвання договору з переможцем закупівлі ФОП "Ставрук Валентини Володимирівни".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання вимоги Висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з організації шкільного харчування здобувачів освіти окремої категорії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-16-013123-a) від 22.02.2023 року та з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжиття заходів щодо розірвання Договору від 06.02.2023 за №1 (укладеного з ФОП Ставрук В.В.) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України - ФОП Ставрух В.В. було надано листа від 23.02.2023 року за № 15\07-23 з проханням щодо необхідності розірвання вищезазначеного Договору. Відповідно було укладено додаткову угоду №1 від 27.02.2023року на припинення дії договору №1 від 06.02.2023року. ( скан-копія додаткової угоди №1 від 27.02.2023року додається)
2023-02-27 17:10:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2023-02-28 08:18:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Ставрук Валентина Володимирівна" |
826 875,00
UAH
|
826 875,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Ставрук Валентина Володимирівна" #3331811563 |
Переможець |
826 875,00
UAH
|
30 січня 2023 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 17:11
|
дод.уг.харч. (1).PDF | зміни до договору |
14 березня 2023 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 08:31
|
дод.уг. (1).PDF | зміни до договору |
01 березня 2023 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 18:00
|
харчуання (1).PDF | укладений |
06 лютого 2023 17:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Припинення дії договору на підставі результатів моніторингу та виконання вимоги Висновку про результати моніторингу від 14.02.2023 року та з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА УГОДА №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |