Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 d.osvitLutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 4 567 527,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 837,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 12:17 |
табличка змін.docx | |
19 січня 2023 12:17 |
Тендерна Документація риба 2023 зі змінами.docx |
19 січня 2023 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 січня 2023 12:17 |
табличка змін.docx
|
||||
19 січня 2023 12:17 |
Тендерна Документація риба 2023 зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000088 ● 227d58e8ae3b4f68ba83147ac971a92b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.03.2023 №15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-16-010892-a від 16.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 09:35:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба (хек) та філе риби заморожене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-010892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 14:55:44
Пояснення
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 15220000-6 - риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба (хек) та філе риби заморожене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-010892-a) інформуємо наступне. При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії. Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовником враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо. Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додається) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (замовника) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://lutsk.osv.org.ua/publichni-zakupivli-08-59-02-29-12-2021/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-30 13:33:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба (хек) та філе риби заморожене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-010892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому Замовником визнано переможцем ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС»? Так як, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» відсутні документи, які вимагалися для підтвердження відповідності товару технічним вимогам відповідно до п.п 2.2 та 2.3 додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
1.Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно виду економічної діяльності, що відповідає КВЕД 46.38 (Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками);
2.Сертифікат виданий на ім’я Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), стосовно виду економічної діяльності, що відповідає КВЕД 46.38 (Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 15:02:24
Пояснення і підтверджуюючі документи
Учасник надав усі підтверджуючі документи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 14:03:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба (хек) та філе риби заморожене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-010892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
В якому файлі тенедерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС», оприлюдненої в електронній системі "Прозорро", знаходяться сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та сертифікат виданий на ім’я Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 14:17:38
Пояснення і підтверджуюючі документи
Станом на 24.01.2023 учасником надано всі підтверджуючі документи
Надання інформації про усунення порушення замовником
надіслано лист і додаткову угоду про розірвання договору
2023-04-25 16:59:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" |
3 924 700,00
UAH з ПДВ
|
3 924 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІА ГРОУС" |
4 171 200,00
UAH з ПДВ
|
4 171 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" #40017308 |
Переможець |
3 924 700,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:49
|
ДУ 3 ДО ДОГОВОРУ 10 01 23.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:03
|
ду 3 до договору 10 01 23 - 0001 (1).pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:02
|
ду 4 до договору 10 01 23 - 0001 (2).pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:36
|
ДУ 3 ДО ДОГОВОРУ 10 01 23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:34
|
ДУ 2 ДО ДОГОВОРУ 10 01 23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 20:15
|
дод. угода про ПДВ.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 10:59
|
ДОГОВІР РИБА.pdf | укладений |
30 січня 2023 10:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
морожена риба (хек) | 10300 | кілограм |
169,00
UAH з ПДВ
|
філе риби заморожене | 14000 | кілограм |
156,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни у зв'язку із зі зміною системою оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зняття залишків |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
морожена риба (хек) | 10300 | кілограм |
169,00
UAH з ПДВ
|
філе риби заморожене | 14000 | кілограм |
156,00
UAH з ПДВ
|