Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг).
Очікувана вартість
500 210,00 UAH
UA-2023-01-16-008579-a faf0bc2a4736471eaa8e6e17981e8570
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Франчук

+380432465593 nrc107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Франчук
+380432465593
nrc107@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14475 послуга
Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
184 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 3 до 4 років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1134 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 4 до 6(7) років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

16 січня 2023 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
Переможець 500 210,00
UAH
16 січня 2023 14:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 09:50
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 13:51
ДУ 3 МЕРИДІАН 211223.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:48
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2023 17:08
ДУ 2 Меридіан 082023.pdf зміни до договору
30 серпня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2023 14:48
ДУ 1 Меридіан 052023.pdf зміни до договору
26 травня 2023 14:46
Договір Меридіан 13012023.pdf укладений
16 січня 2023 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сума договору №3 від 13.01.2023р. зменшується на 3 276,00 грн.(три тисячі двісті сімдесят шість гривень 00копійок) та складає 496 934,00 грн. (чотириста дев'яносто шість тисяч дев'ятсот тридцять чотири гривні 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума Договору № 3 від 13.01.2023р. зменшується на 300,00 грн. (Триста гривень 00 копійок) та складає 496 634,00 грн. (Чотириста дев’яносто шість тисяч шістсот тридцять чотири гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума Договору № 3 від 13.01.2023р. зменшується на 57940,63 грн. (П»ятдесят сім тисяч дев»ятсот сорок гривень 63 копійки) та складає 438693,37 грн. (Чотириста тридцять вісім тисяч шістсот дев»яносто три гривні 37 копійок). 2. Інші умови договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 438 693,37
UAH