Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії відділу обслуговування громадян (сервісному центру) № 11 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500
Очікувана вартість
337 730,16 UAH
UA-2023-01-13-009079-a 512032fcf9ad452fbdd5bd4a6065e0d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362633342
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії відділу обслуговування громадян (сервісному центру) № 11 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500
ДК 021:2015 – 09323000-9 — Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Тендерна документація

13 січня 2023 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2023 21:01
Монополісти.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНИТЕПЛОСЕРВІС" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35132153
Переможець 337 730,16
UAH з ПДВ
13 січня 2023 21:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2024 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 21:30
ДУ тепло Сарни 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 21:28
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 08:23
Тепло Сарни.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 08:20
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2023 15:25
ДУ тепло Сарни.pdf зміни до договору
10 лютого 2023 15:24
Тепло Сарни.pdf укладений
13 січня 2023 21:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення порядку внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 10-Т/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованого тарифу органом місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 10-Т/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10-Т/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 261 662,45
UAH (в тому числі ПДВ 43 601,41 UAH)