Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуга постійного доступу до мережі Інтернет)
Очікувана вартість
9 720,00 UAH
UA-2023-01-13-007577-a 2f9f1eac27cd4676a516bfcedeaf379f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сідак Катерина

+380612270723 kzopc2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38732288
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Контактна особа: Сідак Катерина
+380612270723
kzopc2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


джерело фінансування - кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга постійного доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська, 17а, бульв.Шевченка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, в якому були надані Послуги Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2023 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “СІПКОМ”
#37020719
Переможець 9 720,00
UAH з ПДВ
13 січня 2023 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:12
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:09
ДУ 2 дог83_23 Сипком .pdf зміни до договору
19 січня 2024 14:09
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 15:07
Додаткова угода сипком 23 збільшення за одиницю.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:01
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 16:40
договір укладений
13 січня 2023 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.2 п.19 Особливостей затв. Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер договору про закупівлю: АВ2783/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.6 п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: АВ2783/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 810,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 968,33 UAH)