Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПАПКА КАРТОННА НА ЗАВ`ЗКАХ ВМ.3356 0,35ММ, ШВИДКОЗШИВАЧ КАРТОН A4 0.35ММ ВМ.3334, Папір Navigator Universal 80 гр.,А4 500 арк\пач., Папка "Справа" BUROMAX, А4, картон 0,35 мм ВМ.3335, КЛЕЙ ПВА СУПЕР КОВП. 200 ГР BM.4833 ,КНИГА КАНЦ.ВМ.2400 ОФС.96АРК.ТВЕРДА ОБКЛ. КЛІТИНКА
Очікувана вартість
8 844,00 UAH
UA-2023-01-12-010594-a 11c653e65ae74e2ba74dd99dd45e3eea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бандура Олена

+380512647411 ooftalb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна офтальмологічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483291
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54018 м.Миколаїв, вул.Театральна,10
Контактна особа: Бандура Олена
+380512647411
ooftalb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


річний план 2023
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
ПАПКА КАРТОННА НА ЗАВ`ЗКАХ ВМ.3356 0,35ММ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
ШВИДКОЗШИВАЧ КАРТОН A4 0.35ММ ВМ.3334
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Папір Navigator Universal 80 гр.,А4 500 арк\пач.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папка "Справа" BUROMAX, А4, картон 0,35 мм ВМ.3335
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
КЛЕЙ ПВА СУПЕР КОВП. 200 ГР BM.4833
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
КНИГА КАНЦ.ВМ.2400 ОФС.96АРК.ТВЕРДА ОБКЛ. КЛІТИНКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2023  —  29 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

12 січня 2023 21:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МП «ІНВАР»
#13852785
Переможець 8 844,00
UAH з ПДВ
12 січня 2023 21:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2024 15:47
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 21:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ПАПКА КАРТОННА НА ЗАВ`ЗКАХ ВМ.3356 0,35ММ 50 штуки 11,00
UAH з ПДВ
ШВИДКОЗШИВАЧ КАРТОН A4 0.35ММ ВМ.3334 150 штуки 8,00
UAH з ПДВ
Папір Navigator Universal 80 гр.,А4 500 арк\пач. 25 штуки 240,00
UAH з ПДВ
Папка "Справа" BUROMAX, А4, картон 0,35 мм ВМ.3335 100 штуки 5,50
UAH з ПДВ
КЛЕЙ ПВА СУПЕР КОВП. 200 ГР BM.4833 4 штуки 32,00
UAH з ПДВ
КНИГА КАНЦ.ВМ.2400 ОФС.96АРК.ТВЕРДА ОБКЛ. КЛІТИНКА 4 штуки 104,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 844,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 474,00 UAH)