Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рованцівський ліцей Боратинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36604608 |
Місцезнаходження: | 45606, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, село Рованці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Людмила Миколаївна Власюк +380676350135 rovanci.zosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 188 825,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 944,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Філе куряче охолоджене (код ДК 021:2015 15110000-2 “М'ясо”) .Технічні та якісні характеристики товару відповідають діючим державним стандартам України та підтверджені сертифікатом якості. Більш детальна інформація викладена у файлі з Вимогами до предмета закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі накладних Постачальника, які виписуються у відповідності до замовлень Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 16:25 |
Тендерна документація.doc | |
12 січня 2023 16:25 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-19-000005 ● 8b43b7f4f7b74ce5ab284ad8b9650a49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 17-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.04.2023 № 17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-12-009058-a від 12.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 15:16:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Філе куряче охолоджене (код за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009058-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Прошу надати документальне підтвердження коливання ціни товару «Філе куряче» на ринку при укладанні Додаткової угоди № 1 від 17.04.2023 до договору про закупівлю №К-68 від 07.02.2023
3) Чому Замовником визнано переможцем ПП «КУРТУШКА»? Оскільки, ПП «КУРТУШКА», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та у спосіб визначений пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-25 10:19:24
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.04.2023 р. на надання пояснення повідомляємо наступне :
1. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару «Філе куряче охолоджене» за кодом ДК 021:2015 15110000-2 “М'ясо”) враховувано умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатів відповідності тощо. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації (загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, а також в електронній системі закупівель Prozorro) про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, з урахуванням індексу споживчих цін та середніх цін на продукти харчування. Також при формуванні ціни.
Враховуючи рекомендації Мінекономіки (як уповноваженого органу) Рованцівський ліцей Боратинської сільської при формуванні очікуваної вартості користується даними Державної служби статистики України, Торгово-промислової палати України та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі..
2. При укладанні Додаткової угоди № 2 від 17.04.2023 до договору про закупівлю №К-63 від 01.02.2023 року Волинською торгово-промисловою палатою надано документальне підтвердження коливання ціни товару «Філе куряче» на ринку – висновок за результатами цінового моніторингу В-489 від 10.04.2023 року ( сканокопія додається).
3. ПП «КУРТУШКА», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надало Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та у спосіб визначений пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації у зв'язку із відсутнісю доступу до сайту НАЗК .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КУРТУШКА" |
166 452,00
UAH
|
166 452,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КУРТУШКА" #35694203 |
Переможець |
166 452,00
UAH
|
01 лютого 2023 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 11:57
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
05 травня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:40
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 16:56
|
Договір № К-68.pdf | укладений |
09 лютого 2023 16:54
|
Договір № К-68.pdf | укладений |
07 лютого 2023 15:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Філе куряче охолоджене | 1300 | кілограм |
128,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова). |
Номер договору про закупівлю: | К-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
21 108,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 518,13 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно виконання рішення про моніторинг Західним офісом Держаудитслужби . |