Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування установок автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
22 680,00 UAH
UA-2023-01-12-004130-a d8a50941832841a9a036930d80fa03a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ступак Олександр Анатолійович

+380412418696 admin-lib@lib.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Обласна універсальна наукова бібліотека імені Олега Ольжича" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02221998
Вебсайт: http://www.lib.zt.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, Новий Бульвар 4
Контактна особа: Ступак Олександр Анатолійович
+380412418696
admin-lib@lib.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з технічного обслуговування установок автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Новий Бульвар, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 січня 2023 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сварожич+"
#36801710
Переможець 22 680,00
UAH з ПДВ
12 січня 2023 12:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 13:44
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 09:52
Договір укладений
12 січня 2023 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 780,00 UAH)