Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тосол та антифриз
Очікувана вартість
431 100,00 UAH
UA-2023-01-12-003789-a 441a01322bd745d3a0aeabaa081114cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Алексєєва

+380503901210 torgi.kareta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995663
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А
Контактна особа: Анастасія Алексєєва
+380503901210
torgi.kareta@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2023 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2023 12:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2023 12:41
Початок аукціону: 24 січня 2023 14:51
Очікувана вартість: 431 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 155,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Тосол та антифриз (Вимоги окремими файлами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070 літр
Тосол – 840л., Антифриз – 1230 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 88 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2023 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2023 11:54
Оголошення про проведення закупівлі.docx
12 січня 2023 11:54
Проєкт договору.pdf
12 січня 2023 11:54
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
12 січня 2023 11:54
Вимоги до предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2023 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РОМАНЮК ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ 285 400,00
UAH з ПДВ
285 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гапонова А.П. 424 650,00
UAH з ПДВ
424 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РОМАНЮК ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ

ФОП Гапонова А.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП РОМАНЮК ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3518401714
Відхилено 285 400,00
UAH з ПДВ
27 січня 2023 11:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2023 14:28
ФОП Гапонова А.П.
#3327200968
Переможець 424 650,00
UAH з ПДВ
27 січня 2023 15:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано документи для кваліфікації згідно п.5. «Порядок подання пропозиції, вимоги до пропозиції» Оголошення про проведення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з «Вимогами до кваліфікації учасників». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п. 2. Загальні відомості про Учасника згідно з Додатком 1; п. 3. Цінова пропозиція згідно з Додатком 2; п. 4. Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Вимогах до предмета закупівлі (окремим документом).; п. 8 Гарантійний лист в довільній формі, щодо погодження з Проектом договору (окремим документом); п. 9 Гарантійний лист в довільній формі, щодо наявності товару на складі Постачальника впродовж усього періоду дії Договору; п. 10 Гарантійний лист в довільній формі, щодо погодження Постачальника з термінами поставки товару на склад Замовника; п. 11Документи про офіційне представництво/дилерство від Виробника або офіційного Імпортера в Україну, запропонованої торгової марки; п. 12 Гарантійний лист щодо наявності чинних визначених законодавством Сертифікатів ISO відповідно до предмета закупівлі визначеному законодавством; п. 13 Сертифікат відповідності; п. 14 Технічні та якісні показники від виробника завірені печаткою дистриб'ютора

Документи

27 січня 2023 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2023 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гапонова А.П.
#3327200968
424 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 11:26
Договір № 114 АП.pdf укладений
06 лютого 2023 11:25