Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
Services for providing food to patients in city hospitals
Очікувана вартість
3 870 000,00 UAH
UA-2023-01-11-006832-a 5c229740a2d9471cbc11ff4d3b2f8f1a
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА

380661340017 evreiska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
380661340017
evreiska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MNE "City Clinical Hospital №1"
National ID: 01998986
Contact point: MOLYAVKO NATALIA VOLODYMYRIVNA
380661340017
evreiska@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2023 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2023 00:00
Початок аукціону: 16 січня 2023 15:55
Очікувана вартість: 3 870 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Publication date: 11 січня 2023 15:38
Enquiries until: 13 січня 2023 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 січня 2023 00:00
Planned auction date: 16 січня 2023 15:55

Information

Estimated total value: 3 870 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 39 900 UAH
Minimal lowering step, %: 1,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 комплект
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for providing food to patients in city hospitals
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 березня 2023
1350 комплект
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях (зондове харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for providing food to patients in city hospitals (tube feeding)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 березня 2023

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 09 січня 2023 00:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях
ТОВ "ОЛЬГА"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях (зондове харчування)
ТОВ "ОЛЬГА"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
200 UAH без ПДВ 3870000 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-27-000043 ● ad10c02f12834db5a60f7c3e3a8e498a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2023 22:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2023 № 19-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 27.06.2023 № 19-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-11-006832-а 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 2 747 700,00
UAH
2 747 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2023 10:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 2 747 700,00
UAH
17 січня 2023 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2023 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
2 747 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 09:05
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2023 13:00
Дод. уг. № 2 від 31.03.2023 до Дог № 23 від 30.01.23 ТОВ ФАБРИКА СМАКУ 1 868 436,00 грн.pdf зміни до договору
03 квітня 2023 12:59
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 11:45
Дод. угода № 1 від 30.01.23 до Дог № 23 від 30.01.23 ТОВ ФАБРИКА СМАКУ 2 747 700,00 грн.pdf зміни до договору
30 січня 2023 11:45
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 11:17
Дог № 23 від 30.01.23 ТОВ ФАБРИКА СМАКУ 2 747 700,00 грн.pdf укладений
30 січня 2023 11:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях 18000 комплект 142,00
UAH
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях (зондове харчування) 1350 комплект 142,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили замінити в Договорі термін «Специфікація» на «Калькуляція» та внести відповідні зміни, а саме: 1.1.Викласти п. 1.3. Договору в наступній редакції: “1.3. Обсяг послуги зазначений у Калькуляції (Додаток 1) до цього Договору.” 1.2. Викласти п. 3.3. Договору в наступній редакції «3.3. У разі зміни курсу долара відносно гривні, ціна Товару коригується за формулою: Ц2 = K1/K2хЦ1, де Ц2 – ціна послуг після перерахунку ціни у зв’язку із зміною курсу долара відносно гривні; К1 – курс гривні до долара на дату укладання Додаткової угоди про зміну вартості Товару; К2 – курс гривні до долара на дату проведення електронного аукціону; Ц1 – ціна послуг, що вказана в Договорі (у калькуляції) станом на день укладення Договору. При здійсненні коригування ціни послуг у зв’язку із зміною курсу долара відносно гривні Сторони використовують офіційний курс гривні до долару, встановлений НБУ на відповідну дату. У випадку відмови Замовника від перерахунку ціни послуг за формулою, що вказана у пункті 3.3. Договору, Постачальник має право затримати поставку послуг до моменту укладання угоди про здійснення перерахунку ціни послуг за наведеною формулою.» 1.3. Викласти п. 12.1. Договору в наступній редакції: “12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є Калькуляція (Додаток № 1), що містить найменування послуги, одиницю виміру, кількість та ціну за харчування однієї особи.” 2. Сторони вирішили викласти Додаток 1 “Калькуляція” в наступній редакції, що додається до даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили зменшити суму договору на 879 264,00 грн та внести зміни до п. 3.1 договору та викласти його в наступній редакції: " 3.1. Ціна цього Договору становить 1 868 436,00 грн. (Один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 копійок), без ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI."
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях 12770 комплект 142,00
UAH
Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях (зондове харчування) 388 комплект 142,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2023 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 1 868 436,00
UAH