Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
Контактна особа: |
Катерина Рябчук +380937030515 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 336 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 13:29 |
Тендерна документація послуги їдалень_11.01.2023 року.docx | |
11 січня 2023 13:29 |
Додатки до тендерної документації_Послуги їдалень_11.01.2023 року.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000027 ● 11bdee8dcae44282ac3806cbfca36f39
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-01-11-004259-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 14:59:46
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти, які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Суворовського району м.Одеси») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-11-004259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 12:14:02
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-11-004259-a
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі UA-2023-01-11-
004259-a – з метою своєчасного та безперебійного харчування дітей в закладах освіти, які
підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Суворовського району м. Одеси» розпочато процедуру закупівлі за
ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти,
які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Суворовського району м. Одеси»).
Харчування здійснюється з додержанням вимог Наказу Міністерства освіти і науки України та
Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з
організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»,
Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку
організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону
України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону
України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Санітарного
регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-01-11-
004259-a – розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до проекту
кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та
установ системи освіти Суворовського району м. Одеси" на 2023 рік.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-01-11-004259-a – очікувана
вартість закупівлі визначена на підставі Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України, постанови Кабінету Міністрів України від
11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України
«Про Державний бюджет України на 2023 рік» та на підставі Рішення Одеської міської ради №981-
VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014 р. №5233-VI «Про
встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна
кількість дітей, для яких надаватимуться послуги, що зазначена у Додатку 1 «Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до
Тендерної документації, а саме, орієнтовна кількість дітей, для яких надаватимуться послуги згідно із
цією закупівлею становить:
• Учні 1-4 класів - 3000 учнів;
• Пільговий контингент - 200 учнів.
Кількість дітей є орієнтовною та може змінюватися.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість
навчальних днів, про що зазначено у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до Тендерної документації, а саме:
• учні 1-4 класів – 160 днів;
• учні пільгового контингенту – 160 днів.
Кількість днів харчування є орієнтовною та може змінюватися.
Крім того, розрахункова вартість організації харчування 1 учня на день визначається на
підставі чотирьохтижневого меню, калькуляції витрат на 1 послугу, та у відповідності з рішенням
Одеської міської ради щодо встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти
м. Одеси. Обов’язковою умовою було дотримання чинного на момент публікації закупівлі Рішення
Одеської міської ради №981-VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014
р. №5233-VI «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м.
Одеси».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-22 12:10:15
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-11-004259-a
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі UA-2023-01-11-
004259-a – з метою своєчасного та безперебійного харчування дітей в закладах освіти, які
підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Суворовського району м. Одеси» розпочато процедуру закупівлі за
ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти,
які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Суворовського району м. Одеси»).
Харчування здійснюється з додержанням вимог Наказу Міністерства освіти і науки України та
Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з
організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»,
Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку
організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону
України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону
України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Санітарного
регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-01-11-
004259-a – розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до проекту
кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та
установ системи освіти Суворовського району м. Одеси" на 2023 рік.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-01-11-004259-a – очікувана
вартість закупівлі визначена на підставі Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України, постанови Кабінету Міністрів України від
11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України
«Про Державний бюджет України на 2023 рік» та на підставі Рішення Одеської міської ради №981-
VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014 р. №5233-VI «Про
встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна
кількість дітей, для яких надаватимуться послуги, що зазначена у Додатку 1 «Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до
Тендерної документації, а саме, орієнтовна кількість дітей, для яких надаватимуться послуги згідно із
цією закупівлею становить:
• Учні 1-4 класів - 3000 учнів;
• Пільговий контингент - 200 учнів.
Кількість дітей є орієнтовною та може змінюватися.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість
навчальних днів, про що зазначено у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до Тендерної документації, а саме:
• учні 1-4 класів – 160 днів;
• учні пільгового контингенту – 160 днів.
Кількість днів харчування є орієнтовною та може змінюватися.
Крім того, розрахункова вартість організації харчування 1 учня на день визначається на
підставі чотирьохтижневого меню, калькуляції витрат на 1 послугу, та у відповідності з рішенням
Одеської міської ради щодо встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти
м. Одеси. Обов’язковою умовою було дотримання чинного на момент публікації закупівлі Рішення
Одеської міської ради №981-VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014
р. №5233-VI «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м.
Одеси».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
22 336 000,00
UAH
|
22 336 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
22 336 000,00
UAH
|
19 січня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 09:21
|
Дод угода 2 2ФС (послуги ідалень Фабрика смаку).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2023 15:37
|
Дод угода 1 2ФС (послуги їдалень).pdf | зміни до договору |
25 квітня 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 11:10
|
Договір 2ФС (послуги їдалень).pdf | укладений |
27 січня 2023 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зімна дислокації |
Номер договору про закупівлю: | 2 ФС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.1. ДУ № 2 до договору Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі послуг |
Номер договору про закупівлю: | 2 ФС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |