Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 25496692 |
Вебсайт: | http://dnz23.edu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А |
Контактна особа: |
Надія Шевиркіна +380975052368 dnz-23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 304 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 044,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 16:07 |
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета заку....docx | |
10 січня 2023 16:07 |
3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета заку....docx | |
10 січня 2023 16:07 |
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги ....docx | |
10 січня 2023 16:07 |
2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги ....docx | |
10 січня 2023 16:07 |
4. Додаток 3 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx | |
10 січня 2023 16:07 |
1. Тендерна документація овочі.docx | |
10 січня 2023 16:07 |
4. Додаток 3 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx | |
10 січня 2023 16:07 |
1. Тендерна документація овочі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-27-000038 ● c467946de18e495eaeac48b1b499c9f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 №56-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.06.2023 №56-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-01-10-006050-a 10.01.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 14:46:32
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі буряка, моркви, цибулі, капусти білокачанної, капусти цвітної, гарбуза, яблук, лимонів, апельсинів та бананів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-10-006050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
3. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (моркви, цибулі, капусти білокачанної, гарбуза та яблук) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 30 січня 2023 року №8 додатковими угодами: від березня 2023 року №1 та від 17 травня 2023 року №2 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару (моркви, цибулі, капусти білокачанної, гарбуза та яблук) на ринку на дати укладання додаткових угод у порівнянні із датою укладання договору?
4. Зазначте дату додаткової угоди №1. На підтвердження надайте вказаний документ.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:00:45
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), замовник надає наступні пояснення (інформацію, документи) на даний запит:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 із змінами, статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, в тому числі брались до уваги ціни, зазначені на сайтах https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/fruits-vegetables/, https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm, інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції,чинні на січень 2023 року, окрім цього, при визначенні очікуваної вартості враховані сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, яблука, лимони, апельсини, банани) розміщено на сайті https://berizka.vn.ua/ за посиланням: https://berizka.vn.ua/upload/prozoro/obgruntuvanna_ovochi_frukti1001.pdf
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до діючих ДСТУ, затверджених в плані доходів і видатків (прибутків і збитків) на 2023 рік, розмір очікуваної вартості закупівлі оприлюднено в річному плані закупівель за № UA-P-2023-01-10-002045-c.
2) Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) затверджено перелік формальних помилок. ТД Замовника відповідає вимогам Наказу № 710 про затвердження переліку формальних помилок та містить певний перелік формальних помилок, що свідчить про не порушення вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей та Наказу № 710.
Разом з тим варто зауважити, що виходячи із судової практики (Постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 08.08.2022 по справі № 160/22698/21 та від 21.04.2022 по справі № 160/7968/21, 09.01.2023 року по справі № 160/1084/22; Постанова П’ятого апеляційного адміністративного суду від 08.02.2023 по справі № 420/8777/22 та інші постанови щодо розгляду аналогічних порушень) Законом не визначено прямої вказівки на обов`язковість включення до тендерної документації точного Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710. Зокрема, у справі № 420/8777/22 від 08.02.2023 р. П`ятого апеляційного адміністративного суду м. Одеса щодо оскарження висновку за результатом моніторингу з аналогічним встановленим порушенням – невідповідність переліку формальних помилок Наказу № 710 (до формальних помилок у ТД віднесено «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника»), встановив, що відповідачем не доведено, що зазначений Замовником перелік формальних помилок, який міститься у тендерній документації замовника суперечить вимогам Закону, і Законом не визначено прямої вказівки на обов`язковість включення до тендерної документації точного Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710. При цьому, саме по собі зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, за своєю суттю є формальною помилкою, на що ґрунтовно звернув увагу суд першої інстанції у своєму рішенні. Крім того, зазначена інформація щодо формальних (несуттєвих) помилок у ТД не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, не пов`язана із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції, а отже не порушує принципів здійснення публічних закупівель, що встановлені ст.5 Закону. Згідно зазначеної вище Постанови П’ятого апеляційного адміністративного суду від 08.02.2023 по справі № 420/8777/22 встановлене порушення про невідповідність тендерної документації замовника вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710, є проявом надмірного формалізму, позаяк ним не виявлено порушень вимог законодавства у сфері закупівель під час проведення моніторингу, а лише встановлена не відповідність певним нормам.
Додатково повідомляємо, що не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» коду товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, не було оскаржено учасниками закупівлі, не призвело до порушення принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 5 Закону, та в результаті не призвело до перевитрати державних коштів.
3) На виконання вимог законодавства щодо оприлюднення змін до договору про закупівлю, нами внесено зміни у відповідні електронні поля на нашому майданчику, згідно яких інформація про внесення змін була оприлюднена в системі Прозорро. Опис змін також було відображено в системі Прозорро, додатково прикріплено скан-копію оригіналу Додаткової угоди№1 від 23.03.2023, однак, у зв’язку із технічною помилкою, долучено не датовану скан-копію оригіналу. Скан-копію Додаткової угоди долучаємо до цього пояснення.
4) Зміни до договору про закупівлю № 8 від 30.01.2023 року (далі – Договір) були здійснені на підставі листів постачальника від 23.03.2023 р. та від 17.05.2023 р, на підставі вимог п. 11.3.2. Договору, згідно пп.2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно листа постачальника, зміна ціни за одиницю товару підтверджена Висновками експертно-аналітичного дослідження №135-7/111 від 08.03.2023р., №135-7301 від 09.05.2023р. підтверджено коливання цін та запропоновано внести зміни до Договору.
Також, просимо врахувати, що в період від 04.05.2023 по 14.06.2023 року спостерігаються значні коливання цін на такі продукти харчування як капуста з 28,61 грн. до 52.23 грн. (+ 82,56%), морква з 47,83 грн. до 60,96 (+27,45), цибуля з 49,43 грн. до 63,42 грн. (+28,30%), яблука з 27.60 грн. до 39,16 грн. (+41,88%), що підтверджується Експертним висновком №ЧК-246 від 14.06.2023 року (підтвердження додається), окрім цього із січня 2023 року по 23.05.2023 року відсоток коливання цін на яблука складає 84,07% (підтвердження Висновок за результатами цінового моніторингу №СИО-е №000074 від 24.05.2023 року), тому ціни, зазначені у Договорі є найбільш економічно вигідними, враховуючи ситуацію у країні.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-14 12:52:04
Листи від постачальника на підняття ціни
Листи від постачальника на підняття ціни
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 23 Вінницької міської ради»(далі – Замовник) повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-10-006050-a від «17» липня 2023 року (далі – Висновок). Нами було надіслано офіційне повідомлення вих. №01-05-31/ 163 від «19» липня 2023 року (далі – Повідомлення) Фізичній особі-підприємцю Комару Івану Васильовичу (далі – Постачальник) про необхідність розірвання Договору про закупівлю №8 від «30» січня 2023 року (далі – Договір) та зразок додаткової угоди на розірвання Договору. З метою пришвидшення виконання Висновку, скан-копію Повідомлення з додатками було надіслано на адресу електронної пошти Постачальника, вказану у пункті 6.1.4. Договору (komar226@ukr.net). 21 липня 2023 року між Замовником та Постачальником було укладено додаткову угоду №4 про розірвання Договору та оприлюднено в електронній системі закупівель На підтвердження виконання Висновку, надсилаємо наступні документи, що свідчать про усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: - Скан-копія Повідомлення. - Скан-копія Додаткової угоди №4 від «21» липня 2023 року до Договору. Звіт про виконання Договору про закупівлю UA-2023-01-10-006050-a буде оприлюднено після фактичної оплати накладних №РН-0000878 від 03.07.2023 року на суму 291,60грн., №РН-0000921 від 05.07.2023 року на суму 68,90 грн., №РН-0000907від 05.07.2023 року на суму 1793,00 грн., №РН-0000954 від 12.07.2023 року на суму 1483,40 грн. та №РН-0000925 від 10.07.2023 року на суму 290,10грн.
2023-07-24 12:53:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-07-25 10:43:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Комар Іван Васильович |
298 480,00
UAH з ПДВ
|
298 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Комар Іван Васильович #2584010192 |
Переможець |
298 480,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 17:07
|
додаткова угода на розірвання.PDF | укладений |
21 липня 2023 17:05
|
додаткова угода на розірвання.PDF | укладений |
21 липня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 15:28
|
ду3 дог8.PDF | зміни до договору |
01 червня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 15:46
|
ду2овочі.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 10:36
|
ду1 овочі.PDF | зміни до договору |
23 березня 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 12:29
|
дог8.PDF | укладений |
30 січня 2023 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни на лимони, апельсини та банани |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 січня 2023 — 21 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
37 752,94
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли до взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |