Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
605 000,00 UAH
UA-2023-01-10-003952-a ● 1b27aea98abc4c80a49e7fd8a00e5b5f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Стадіон "Спартак” |
Код ЄДРПОУ: | 22489444 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, 79 |
Контактна особа: |
Михайло Олександрович Чистяков +380487222293 stadion_spartak@omr.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 00:07 |
Очікувана вартість: | 605 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 79 (межа балансової належності електроустановок замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі - Закон) та відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону.Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 13:53 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність вимог щодо документів переможця
Дата подання: 11 січня 2023 12:10
Дата відповіді: 13 січня 2023 12:54
У п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації ви чомусь вимагаєте від Переможця надання документів, які ви вже вимагаєте в Учасника при поданні тендерної пропозиції ("форма «Технічна специфікація» по формі, що наведена в Додатку 1 до тендерної документації. 5.5.2. Протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність/доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника на вчинення правочинів.5.5.3. Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги...") У п.п. 3 п. 41 та п. 44 Особливостей визначено, що Переможець надає: документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога про надання Переможцем у електронну систему закупівель інших документів після закінчення строк для подання тендерних пропозицій не передбачено Особливостями. На підставі вищезазначеного, просимо вилучити зазначені пункти тендерної документації, що не відповідають чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. Ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Згідно положень частини 18 Особливостей:
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини 2 ст. 41 Закону: Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
В той же час слід зауважити, що згідно частини 1 статті 12 Закону:
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону:
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У своєму зверненні ви розумієте, про обов’язок надання Замовнику документів згідно статті 17 Закону та копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 Закону , однак цілком відсутнє розуміння вимоги Закону до Переможця, щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, яке передбачено тією ж частиною 2 статті 41 Закону.
Документи, які передбачені п.п. 5.5.1, 5.5.2, 5.5.3. розділу ІІІ тендерної документації і є, на думку замовника, саме тими документами/інформацією про право підписання договору про закупівлю, як те і вимагається Законом.
Отже, враховуючи вищенаведене, замовник встановив в тендерній документації вимоги, які передбачені законодавчо. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації по даному питанню.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Згідно положень частини 18 Особливостей:
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини 2 ст. 41 Закону: Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
В той же час слід зауважити, що згідно частини 1 статті 12 Закону:
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону:
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У своєму зверненні ви розумієте, про обов’язок надання Замовнику документів згідно статті 17 Закону та копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 Закону , однак цілком відсутнє розуміння вимоги Закону до Переможця, щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, яке передбачено тією ж частиною 2 статті 41 Закону.
Документи, які передбачені п.п. 5.5.1, 5.5.2, 5.5.3. розділу ІІІ тендерної документації і є, на думку замовника, саме тими документами/інформацією про право підписання договору про закупівлю, як те і вимагається Законом.
Отже, враховуючи вищенаведене, замовник встановив в тендерній документації вимоги, які передбачені законодавчо. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації по даному питанню.
Технічна специфікація
Дата подання: 13 січня 2023 13:09
Дата відповіді: 16 січня 2023 09:50
В п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації ви чомусь вимагаєте від Переможця надати "форму «Технічна специфікація» по формі, що наведена в Додатку 1 до тендерної документації".
Яка логіка в цьому? І чим передбачена така вимога, адже це жодним чином не стосується ст. 17, інформації про право підписання, ліцензії?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику.
Стосовно вашого запитання, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право внести до тендерної документації ті вимоги, які він вважає за потрібне.
У випадку, якщо Замовник певним чином порушує ваші права або ж встановив вимоги, які ви вважаєте дискримінаційними, електронний майданчик забезпечує вас можливістю поставити запитання до Замовника або вимогу до Замовника про внесення змін до тендерної документації.
На даному етапі Замовник встановив наступне: по-перше, вами не було надано доказів порушення ваших прав через включення вказанної вимоги Замовником до тендерної документації; по-друге, вами не було доведено те, що така вимога є дискримінаційною, тобто такою, яку більшість потенційних учасників процедури закупівлі не могли б виконати; по-третє, вами не було доведено те, чому власне ви не можете виконати таку вимогу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Стосовно вашого запитання, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право внести до тендерної документації ті вимоги, які він вважає за потрібне.
У випадку, якщо Замовник певним чином порушує ваші права або ж встановив вимоги, які ви вважаєте дискримінаційними, електронний майданчик забезпечує вас можливістю поставити запитання до Замовника або вимогу до Замовника про внесення змін до тендерної документації.
На даному етапі Замовник встановив наступне: по-перше, вами не було надано доказів порушення ваших прав через включення вказанної вимоги Замовником до тендерної документації; по-друге, вами не було доведено те, що така вимога є дискримінаційною, тобто такою, яку більшість потенційних учасників процедури закупівлі не могли б виконати; по-третє, вами не було доведено те, чому власне ви не можете виконати таку вимогу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
511 500,00
UAH з ПДВ
|
511 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
511 830,00
UAH з ПДВ
|
511 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ-АГЕНТ" |
554 400,00
UAH з ПДВ
|
554 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" |
600 600,00
UAH з ПДВ
|
600 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
511 500,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 20:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:37
|
Додаткова угода-1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 18:05
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 11:37
|
ДУ №4-1.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 15:04
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
06 червня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 15:00
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 червня 2023 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 14:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 червня 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 22:06
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 22:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 17:39
|
Договір.pdf | укладений |
07 лютого 2023 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1316725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |