Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення програмного супроводу встановлених на апаратне обладнання замовника програм AnnaSoft+: "Головна книга. Мережева версія", "Розрахунок зарплати. Мережева версія", "Основні засоби та матцінності. Мережева версія"
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2023-01-10-003479-a 200a4690c52f422bb09c522481b2b596
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бандура Олена

+380512647411 ooftalb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна офтальмологічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483291
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54018 м.Миколаїв, вул.Театральна,10
Контактна особа: Бандура Олена
+380512647411
ooftalb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» із змінами та доповненнями, пункту 2 частини 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Забезпечення програмного супроводу встановлених на апаратне обладнання замовника програм AnnaSoft+: "Головна книга. Мережева версія", "Розрахунок зарплати. Мережева версія", "Основні засоби та матцінності. Мережева версія"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2023 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Половенко Г.В.
#2317516308
Переможець 33 600,00
UAH
10 січня 2023 13:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2024 12:56
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 13:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Забезпечення програмного супроводу встановлених на апаратне обладнання замовника програм AnnaSoft+: "Головна книга. Мережева версія", "Розрахунок зарплати. Мережева версія", "Основні засоби та матцінності. Мережева версія" 12 місяць 2 800,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 33 600,00
UAH