Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення та заправка картриджів
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-01-10-003278-a 5d8db6090aef48c190a506490e85c0b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бандура Олена

+380512647411 ooftalb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна офтальмологічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483291
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54018 м.Миколаїв, вул.Театральна,10
Контактна особа: Бандура Олена
+380512647411
ooftalb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


річний план 2023
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення та заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2023 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуппа А.О.
#2901821914
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2023 13:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2023 10:55
гуппа ДУ.PDF зміни до договору
08 травня 2023 10:54
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 13:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відновлення та заправка картриджів 1 послуга 10 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відновлення та заправка картриджів 1 послуга 10 000,00
UAH з ПДВ