Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення).ідповідно до пп. 5 ч. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Закупівлю за предметом код ДК 021:2015:90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення), здійснити шляхом укладення прямого договору, як Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи викладене та норми Особливостей КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ приєднане до мереж Комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради та планує укласти договір згідно Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III (зі змінами) та на підставі надання інформації Антимонопольним комітетом, оскільки у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-Х, з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних ресурсів в умовах воєнного стану», пункту 4 протоколу № 82 засідання Кабінету Міністрів України від 28.05.2022, з метою забезпечення безпеки відповідних суб’єктів господарювання, Зведений перелік суб’єктів природних монополій наразі не оприлюднюється. Водночас, Комітетом надається необхідна інформація на офіційні звернення замовників стосовно підтвердження факту перебування конкретного суб’єкта господарювання у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій. Разом з цим зазначимо, що. Комітеом надано офіційне підтвердження що Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради є суб’єктом природних монополій. Не укладення або несвоєчасне укладення договору з Комунальним підприємством «Житомирводоканал» Житомирської міської ради на закупівлю Послуги з відведення стічних вод (Водовідведення) та поставить під загрозу життєдіяльність підпорядкованих підрозділів лікарні. Отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, відповідно до річного плану закупівель на 2023 рік, пропонується провести закупівлю послуг з відведення стічних вод (централізоване водовідведення) укладаючи прямий договір та оприлюднити в електронній системі закупівель Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договір з усіма додатками, у строки, що передбачені Особливостями та Законом України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).
Очікувана вартість
491 385,00 UAH
UA-2023-01-09-003306-a cdbc6cc8e3414e9a8fd82bba96773f88
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нижник

+380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Наталія Нижник
+380412416727
nyzhnyknatalia530@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25500 метри кубічні
код ДК 021:2015:90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

09 січня 2023 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 491 385,00
UAH з ПДВ
09 січня 2023 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:12
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:30
Додаткова угода3 до договору № 1729 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 16:28
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2023 11:25
Додаткова угода № 2 до договору № 1729 1.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 17:01
додаткова угода № до договору № 1729 1.pdf зміни до договору
17 січня 2023 17:00
Обгрунтування.docx укладений
09 січня 2023 14:06
Протокол № 4.pdf укладений
09 січня 2023 14:06
Лист Антимонопольний комітет.pdf укладений
09 січня 2023 14:06
Договір № 1729 1.pdf укладений
09 січня 2023 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з використанням плану використання бюджетних коштів на 2023 р сторони погодили внести зміни до Договору № 1729/1 від 09.01.2023 р. в частині реєстрації зобов’язань в ДКСУ та викласти в наступній редакції п.1.4. договору : «1.4.Загальна ціна договору становить: 491 385,00 грн. (Чотириста дев’яносто одна тисяча триста вісімдесят п’ять гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ з яких 50 000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ оплата за рахунок коштів обласного бюджету; 440 285,00грн -за рахунок коштів відкритих в інших банках; 1100,00 грн- сума відшкодування послуг орендарями в частині орендованих приміщень 2.Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1729/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі зміною призначень в межах плану використання бюджетних коштів на 2023 р сторони погодили збільшити суму в частині реєстрації зобов'язань в ДКСУ на 187 600,00 грн (Сто вісімдесят сім тисяч шістсот гривень 00 коп.) та викласти в новій редакції п. 1.4. договору: "1.4. Загальна ціна договору становить: 491 385,00 грн (Чотириста дев'яносто одна тисяча триста вісімдесят п'ять грн 00 коп.) у т.ч. ПДВ з яких 237 600,00 грн (Двісті тридцять сім тисяч шістсот гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ оплата за рахунок коштів обласного бюджету ; 252 685,00 грн-за рахунок коштів відкритих в інших банках; 1100,00 грн -сума відшкодування послуг орендарями в частині орендованих приміщень.
Номер договору про закупівлю: 1729/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодили зменшити суму Договору на: 376 777,50 грн (Триста сімдесят шість тисяч сімсот сімдесят сім гривень 50 копійок) у т.ч. ПДВ -62 796,25 грн (Шістдесят дві тисячі сімсот дев’яносто шість гривень 25 копійок) та викласти в наступній редакції п.1.4. договору : «1.4.Загальна ціна договору становить: 114 607,50 грн (Сто шістнадцять тисяч шістсот сім гривень 50 копійок) у т.ч. ПДВ- 19 101,25 грн (Дев’ятнадцять тисяч сто одна гривня 25 копійок) з яких 601,81 грн- сума відшкодування послуг орендарями в частині орендованих приміщень»
Номер договору про закупівлю: 1729/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2023 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 114 607,50
UAH (в тому числі ПДВ 19 101,25 UAH)