Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
91 950,80 UAH
UA-2023-01-09-001907-a 41b1ca57369b412d83ffd7f7e6fba26f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Ткачук

+380982408613 econom.centr61@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37862109
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Визволення, буд. 5а
Контактна особа: Наталя Ткачук
+380982408613
econom.centr61@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5757 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, згідно укладеного Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

09 січня 2023 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2023 11:44
Антимонопольний комітетт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
#03341316
Переможець 91 950,80
UAH з ПДВ
09 січня 2023 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2023 08:18
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 10:50
Додаткова угода №1 Договору №39.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 10:46
Договір №39 від 09.01 .2023 р..pdf укладений
09 січня 2023 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю та приведенням Договору у відповідність до фактичних показників, Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість послуг за договором на 5388,92. Внести зміни до пункту 9.1. розділу строк дії договору до 31.10.2023 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 86 561,88
UAH (в тому числі ПДВ 14 426,98 UAH)