Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги дезінфікування та дератизування міськихі сільських територій (дератизація, дезінфекція, дезінсекція)
Очікувана вартість
679 745,00 UAH
UA-2023-01-09-001638-a ● 693a871833f34a0e80975c0303e9c56a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456352451 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2023 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 679 745,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90670000-4: Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97787 метри квадратні
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
62436 метри квадратні
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
36600 метри квадратні
Дезінфекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 11:25 |
ПРОЕК ДОГОВОРУ 2023.doc | |
09 січня 2023 11:25 |
ТД послуги дезинфекції 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-09-001638-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СіПіДжі Пест Контрол", Код ЄДРПОУ:34260155
Дата подання: 13 січня 2023 17:58
Вимога привести тендерну документацію у відповідність
Шановний Замовнику!
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (дератизація, дезінфекція, дезінсекція) ДК 021:2015: 90670000-4». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 09.01.2023 року, а саме Додатку №2 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «2.2. В штатному розписі має бути:
- не менше 2 лікарів-дезінфекціоністів. Обидва лікарі повинні бути атестовані атестаційною комісією МОЗ України за спеціальністю “Дезінфекційна справа”, стаж роботи не менше 7 років.».
Виходячи з аналізу діючого законодавства України, яким регулюються вимоги до проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, а саме: Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 78. Охорона здоров'я) №va117282-02 від 28.1.2022 р., стаж роботи за фахом - понад 7 років встановлюється для лікарів-дезінфекціоністів I кваліфікаційної категорії. Оскільки Замовником цей пункт не конкретизується та не обґрунтовується належним чином, створюється суперечність між законодавчою нормою та вимогою тендерної документації.
В продовження цього пункту тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
2. «2.3. Керівник має (може) бути з вищою кваліфікаційною категорією зі спеціальності “Дезінфекційна справа” зі стажем роботи з вищою категорією не менше 7 років.».
В першу чергу, потрібно відмітити, що жодним нормативним актом не встановлено вимоги, що дезінфекційні послуги для населення (у тому числі у житлових будинках) можуть здійснюватися лише тими підприємствами, керівником яких повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. До того ж завдання і обов’язки лікаря-дезінфекціоніста не включають в себе обов’язки та відповідно і спеціальні знання керівника підприємства.
Дана вимога, встановлена замовником суперечить діючому законодавству України і не має жодного відношення до спеціальних кваліфікаційних критеріїв встановлених законом, який вимагає наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підприємству, яке буде надавати послуги по даній закупівлі, достатньо мати у своєму штаті лікаря-дезінфекціоніста, щоб забезпечити відповідний рівень безпеки та належну організацію і контроль виконання робіт, що дає змогу повністю відповідати кваліфікаційним критеріям. А посада лікаря-дезінфекціоніста у штаті підприємства, що займається наданням послуг із санітарно-гігієнічної обробки приміщень не має жодного відношення до посади керівника. Стосовно неправомірності цієї вимоги є рішення Антимонопольного комітету України №12652-р/пк-пз від 11.12.2018 року (закупівля № UA-2018-11-04-000003-a).
Серед вимог, що встановлені Замовником та порушують не лише основні принципи проведення публічних закупівель, а й чинне законодавство щодо закупівель, є наступна:
3. «На підтвердження виконання договору надається: - копія аналогічного договору (предмет закупівлі дератизація, дезінфекція, дезінсекція) в дитячих та загальноосвітніх закладах не більше 3-х річної давнини, та відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатнім підтвердженням є надання акту/накладної на будь-яку кількість товару)».
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого наявний такий досвід роботи з конкретними замовниками. Також відсіюються новоутворені юридичні особи/фізичні особи-підприємці, котрі розвиваються в галузі й мають бажання та можливість здійснювати надання послуг за умовами договору, наведеного Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради. Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворені компанії. Доказом цього є рішення АМКУ № 652-р/пк-ск від 06.05.2015 р., а також рішення № 486-р/пк-ск від 09.04.2015 р.
Крім того, Замовником не розтлумачено, що саме в його розумінні є аналогічним договором. Хоча, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 06.06.2013 р., зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, повинен був.
Вимога стосовно того, що послуги мали надаватися в дитячих та загальноосвітніх закладах це також дискримінація, якою обмежується можливість участі. Таким чином, участь в закупівлі не можуть прийняти учасники, в котрих аналогічні договори укладені з іншими контрагентами (комерційними клієнтами, наприклад).
4. Також замовник встановлює безпідставну та необґрунтовану вимогу стосовно наявності в учасників ліцензії МОЗ України на проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт. Окрім звуження кола учасників до кількох, котрі оформили цей документ раніше, Замовник порушує чинне законодавство України. Так, відповідно до Наказу №11/48 від 02.02.2011 року, було визнано нечинним наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства охорони здоров'я України № 38/63 від 16.02.2001 р., яким закріплювалась вимога про обов’язкове ліцензування підприємство, що проводять дезінфекційні, дезінсекційні, дератизаційні роботи.
Крім того, зазначаємо, що послуги з дезінфекції підлягають ліцензуванню як вид медичної діяльності лише тоді, коли вони надаються як самостійні послуги в рамках медичної допомоги. Оскільки послуги з дезінсекції та дератизації, які є предметом закупівлі, надаються не в рамках медичної допомоги, не є медичною діяльністю та не включені до санітарно-профілактичних заходів в рамках медичної допомоги, то ліцензія не потрібна.
Відповідно до ст. 9 Закону України від 1 червня 2000 року №1775-III «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» зі змінами та доповненнями операції з постачання послуг з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт не входять до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Для більш деталізованого вивчення даного питання надаємо посилання на лист Міністерства охорони здоров’я України від 11.08.2014 № 05.02-Д-1/1902-14/23264 «Щодо проведення дератизаційних робіт» в якому чітко визначено, що ліцензування діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт не передбачено https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v3264282-14
Оскільки законодавством відмінене ліцензування проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт і даний вид діяльності згідно КВЕД-2010 віднесений до коду 81.29. Інші види діяльності з прибирання (включає діяльність з дезінфекції, дезінсекції, дератизації будівель, суден, поїздів тощо), і таким чином, цим видом діяльності може займатися будь-який господарюючий суб’єкт.
Замовник своїми вимогами ставить дискримінаційні вимоги по відношенню до всіх суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови надання послуг, але не мають ліцензії МОЗ України.
Також додаємо, що Антимонопольний комітет вже приймав рішення з питання ліцензії МОЗ України (рішення № 557-р/пк-пз від 10.01.2020 р., № UA-2019-12-10-004424-b).
Вищеописані вимоги порушують основні принципи проведення державних закупівель, а саме недискримінація учасників, рівне ставлення до них добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов.
Додатково зазначаємо, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (дератизація, дезінфекція, дезінсекція) ДК 021:2015: 90670000-4». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 09.01.2023 року, а саме Додатку №2 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «2.2. В штатному розписі має бути:
- не менше 2 лікарів-дезінфекціоністів. Обидва лікарі повинні бути атестовані атестаційною комісією МОЗ України за спеціальністю “Дезінфекційна справа”, стаж роботи не менше 7 років.».
Виходячи з аналізу діючого законодавства України, яким регулюються вимоги до проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, а саме: Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 78. Охорона здоров'я) №va117282-02 від 28.1.2022 р., стаж роботи за фахом - понад 7 років встановлюється для лікарів-дезінфекціоністів I кваліфікаційної категорії. Оскільки Замовником цей пункт не конкретизується та не обґрунтовується належним чином, створюється суперечність між законодавчою нормою та вимогою тендерної документації.
В продовження цього пункту тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:
2. «2.3. Керівник має (може) бути з вищою кваліфікаційною категорією зі спеціальності “Дезінфекційна справа” зі стажем роботи з вищою категорією не менше 7 років.».
В першу чергу, потрібно відмітити, що жодним нормативним актом не встановлено вимоги, що дезінфекційні послуги для населення (у тому числі у житлових будинках) можуть здійснюватися лише тими підприємствами, керівником яких повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. До того ж завдання і обов’язки лікаря-дезінфекціоніста не включають в себе обов’язки та відповідно і спеціальні знання керівника підприємства.
Дана вимога, встановлена замовником суперечить діючому законодавству України і не має жодного відношення до спеціальних кваліфікаційних критеріїв встановлених законом, який вимагає наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підприємству, яке буде надавати послуги по даній закупівлі, достатньо мати у своєму штаті лікаря-дезінфекціоніста, щоб забезпечити відповідний рівень безпеки та належну організацію і контроль виконання робіт, що дає змогу повністю відповідати кваліфікаційним критеріям. А посада лікаря-дезінфекціоніста у штаті підприємства, що займається наданням послуг із санітарно-гігієнічної обробки приміщень не має жодного відношення до посади керівника. Стосовно неправомірності цієї вимоги є рішення Антимонопольного комітету України №12652-р/пк-пз від 11.12.2018 року (закупівля № UA-2018-11-04-000003-a).
Серед вимог, що встановлені Замовником та порушують не лише основні принципи проведення публічних закупівель, а й чинне законодавство щодо закупівель, є наступна:
3. «На підтвердження виконання договору надається: - копія аналогічного договору (предмет закупівлі дератизація, дезінфекція, дезінсекція) в дитячих та загальноосвітніх закладах не більше 3-х річної давнини, та відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатнім підтвердженням є надання акту/накладної на будь-яку кількість товару)».
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого наявний такий досвід роботи з конкретними замовниками. Також відсіюються новоутворені юридичні особи/фізичні особи-підприємці, котрі розвиваються в галузі й мають бажання та можливість здійснювати надання послуг за умовами договору, наведеного Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради. Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворені компанії. Доказом цього є рішення АМКУ № 652-р/пк-ск від 06.05.2015 р., а також рішення № 486-р/пк-ск від 09.04.2015 р.
Крім того, Замовником не розтлумачено, що саме в його розумінні є аналогічним договором. Хоча, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 06.06.2013 р., зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, повинен був.
Вимога стосовно того, що послуги мали надаватися в дитячих та загальноосвітніх закладах це також дискримінація, якою обмежується можливість участі. Таким чином, участь в закупівлі не можуть прийняти учасники, в котрих аналогічні договори укладені з іншими контрагентами (комерційними клієнтами, наприклад).
4. Також замовник встановлює безпідставну та необґрунтовану вимогу стосовно наявності в учасників ліцензії МОЗ України на проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт. Окрім звуження кола учасників до кількох, котрі оформили цей документ раніше, Замовник порушує чинне законодавство України. Так, відповідно до Наказу №11/48 від 02.02.2011 року, було визнано нечинним наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства охорони здоров'я України № 38/63 від 16.02.2001 р., яким закріплювалась вимога про обов’язкове ліцензування підприємство, що проводять дезінфекційні, дезінсекційні, дератизаційні роботи.
Крім того, зазначаємо, що послуги з дезінфекції підлягають ліцензуванню як вид медичної діяльності лише тоді, коли вони надаються як самостійні послуги в рамках медичної допомоги. Оскільки послуги з дезінсекції та дератизації, які є предметом закупівлі, надаються не в рамках медичної допомоги, не є медичною діяльністю та не включені до санітарно-профілактичних заходів в рамках медичної допомоги, то ліцензія не потрібна.
Відповідно до ст. 9 Закону України від 1 червня 2000 року №1775-III «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» зі змінами та доповненнями операції з постачання послуг з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт не входять до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Для більш деталізованого вивчення даного питання надаємо посилання на лист Міністерства охорони здоров’я України від 11.08.2014 № 05.02-Д-1/1902-14/23264 «Щодо проведення дератизаційних робіт» в якому чітко визначено, що ліцензування діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт не передбачено https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v3264282-14
Оскільки законодавством відмінене ліцензування проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт і даний вид діяльності згідно КВЕД-2010 віднесений до коду 81.29. Інші види діяльності з прибирання (включає діяльність з дезінфекції, дезінсекції, дератизації будівель, суден, поїздів тощо), і таким чином, цим видом діяльності може займатися будь-який господарюючий суб’єкт.
Замовник своїми вимогами ставить дискримінаційні вимоги по відношенню до всіх суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови надання послуг, але не мають ліцензії МОЗ України.
Також додаємо, що Антимонопольний комітет вже приймав рішення з питання ліцензії МОЗ України (рішення № 557-р/пк-пз від 10.01.2020 р., № UA-2019-12-10-004424-b).
Вищеописані вимоги порушують основні принципи проведення державних закупівель, а саме недискримінація учасників, рівне ставлення до них добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов.
Додатково зазначаємо, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення закупівлі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2023 16:30
На ваше суб’єктивне трактування норм чинного законодавства щодо дискримінаційних вимог до учасників тендеру повідомляємо таке.
1) п. 2.2 В штатному розписі має бути :
- не менше 2 лікарів — дезінфекціоністів. Обидва лікарі повинні бути атестованими атестаційною комісією МОЗ України за спеціальністю “Дезінфекційна спава”. Лікар — дезінфекціоніст з Вищою кваліфікаційною категорією “Дезінфекційна справа” повинен мати стаж роботи, не меншу 7 років від дати присвоєння йому Вищої кваліфікаційної категорії атестаційною комісією МОЗ України.
- другий лікар — дезінфекціоніст (з першою, другою або вищою кваліфікаційною категорією “Дезінфекційна справа) повинен мати стаж роботи не менше 5 років від дати присвоєння йому відповідної кваліфікаційної категорії атестаційною комісією МОЗ України.
Виходячи з вищевикладеного Замовник чітко сформолював вимоги, щодо відповідності стажу роботи лікарів-дезінфекціоністів з відповідною кваліфікаційною категорією (Вища, перша, друга категорія)
2) Статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” визначений перелік кваліфікаційних критеріїв до керівника, які Замовник вимагає від учасників при поданні ними тендерних пропозицій. Одним із таких кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії до керівника та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначається в тендерній документації та визначені Замовником. Тобто, Замовник має право на власний розсуд визначати кількість працівників відповідної кваліфікації та вимагати документальне підтвердження цієї кваліфікації, знань та досвіду.
Так як, дезінфекцію потрібно проводити в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, то для виконання робіт повинні бути залучені висококваліфіковані працівники. Керівник має розумітися на проведенні даних робіт, щоб підприємство змогло якісно надати затребувані послуги. Організатором дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт повинен бути лікар-дезінфекціоніст Вищої кваліфікаційної категорії “Дезінфекційна справа”.
3) Відповідно до абзаців першого та четвертого частини другої статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель” Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону України визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначають зокрема в тендерній документації.
Статтею 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає необхідною до неї включити.
4) Оскільки законодавством відмінене ліцензування проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних і даний вид діяльності згідно КВЕД-2010 віднесено до коду 81.29. Інші види діяльності з прибирання (включає діяльність з дезінсекції, дезінфекції, дератизації будівель, суден, поїздів тощо) і таким чином, цим видом діяльності може займатись будь-який господарюючий суб’єкт, ми все ж вважаємо, що проведення дезінфекційних заходів (заходів щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників — комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація) особливо у нашому випадку — проведення даних заходів у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах- потрібно віднестись більш відповідально, чим просто прибирання. Тому й наполягаємо, щоб ці заходи здійснювалися під контролем та наглядом висококвалафікованих фахівців (лікарів — дезінфекціоністів з вищою кваліфікаційною категорією). Що стосується ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” про принципи здійснення закупівель, то ми їх додтримуємося.
Усі вимоги до учасників тендеру відповідають вимогам статей 5 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Жодна з вимог не є дискримінаційною, а лише визначення рівня кваліфікації та фаховості учасників тендеру.
Крім того, ваше твердження про те, що вимоги замовника про наявність досвіду роботи та наявність професійної кваліфікації (як керівника так і працівників підприємства) є дискримінуючими вимогами щодо новостворених підприємств у цій сфері та інших дрібних приватних підприємств, є нікчемною. Так як метою створення та діяльності Управління освіти не є забезпечення розвитку та конкуренції приватного бізнесу, а серед іншого є створення належних та безпечних умов в закладах освіти.
Єдина мета ретельного відбору учасників торгів є відібрання найфаховіших та найдосвідченніших фахівців у цій сфері, так як це робота з токсичними речовинами у приміщенням де перебувають діти. А тому, ми не можемо ризикувати здоров’ям та життям дітей, щоб новостворенні дрібні підприємства (які не мають досвіду або кваліфікації у цій сфері) розвивались та набували досвіду у цій сфері.
Здоров’я дітей та розвиток приватного бізнесу є неспівмірними речами. І не можуть ставитись на один щабель.
1) п. 2.2 В штатному розписі має бути :
- не менше 2 лікарів — дезінфекціоністів. Обидва лікарі повинні бути атестованими атестаційною комісією МОЗ України за спеціальністю “Дезінфекційна спава”. Лікар — дезінфекціоніст з Вищою кваліфікаційною категорією “Дезінфекційна справа” повинен мати стаж роботи, не меншу 7 років від дати присвоєння йому Вищої кваліфікаційної категорії атестаційною комісією МОЗ України.
- другий лікар — дезінфекціоніст (з першою, другою або вищою кваліфікаційною категорією “Дезінфекційна справа) повинен мати стаж роботи не менше 5 років від дати присвоєння йому відповідної кваліфікаційної категорії атестаційною комісією МОЗ України.
Виходячи з вищевикладеного Замовник чітко сформолював вимоги, щодо відповідності стажу роботи лікарів-дезінфекціоністів з відповідною кваліфікаційною категорією (Вища, перша, друга категорія)
2) Статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” визначений перелік кваліфікаційних критеріїв до керівника, які Замовник вимагає від учасників при поданні ними тендерних пропозицій. Одним із таких кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії до керівника та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначається в тендерній документації та визначені Замовником. Тобто, Замовник має право на власний розсуд визначати кількість працівників відповідної кваліфікації та вимагати документальне підтвердження цієї кваліфікації, знань та досвіду.
Так як, дезінфекцію потрібно проводити в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, то для виконання робіт повинні бути залучені висококваліфіковані працівники. Керівник має розумітися на проведенні даних робіт, щоб підприємство змогло якісно надати затребувані послуги. Організатором дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт повинен бути лікар-дезінфекціоніст Вищої кваліфікаційної категорії “Дезінфекційна справа”.
3) Відповідно до абзаців першого та четвертого частини другої статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель” Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону України визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначають зокрема в тендерній документації.
Статтею 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає необхідною до неї включити.
4) Оскільки законодавством відмінене ліцензування проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних і даний вид діяльності згідно КВЕД-2010 віднесено до коду 81.29. Інші види діяльності з прибирання (включає діяльність з дезінсекції, дезінфекції, дератизації будівель, суден, поїздів тощо) і таким чином, цим видом діяльності може займатись будь-який господарюючий суб’єкт, ми все ж вважаємо, що проведення дезінфекційних заходів (заходів щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників — комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація) особливо у нашому випадку — проведення даних заходів у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах- потрібно віднестись більш відповідально, чим просто прибирання. Тому й наполягаємо, щоб ці заходи здійснювалися під контролем та наглядом висококвалафікованих фахівців (лікарів — дезінфекціоністів з вищою кваліфікаційною категорією). Що стосується ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” про принципи здійснення закупівель, то ми їх додтримуємося.
Усі вимоги до учасників тендеру відповідають вимогам статей 5 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Жодна з вимог не є дискримінаційною, а лише визначення рівня кваліфікації та фаховості учасників тендеру.
Крім того, ваше твердження про те, що вимоги замовника про наявність досвіду роботи та наявність професійної кваліфікації (як керівника так і працівників підприємства) є дискримінуючими вимогами щодо новостворених підприємств у цій сфері та інших дрібних приватних підприємств, є нікчемною. Так як метою створення та діяльності Управління освіти не є забезпечення розвитку та конкуренції приватного бізнесу, а серед іншого є створення належних та безпечних умов в закладах освіти.
Єдина мета ретельного відбору учасників торгів є відібрання найфаховіших та найдосвідченніших фахівців у цій сфері, так як це робота з токсичними речовинами у приміщенням де перебувають діти. А тому, ми не можемо ризикувати здоров’ям та життям дітей, щоб новостворенні дрібні підприємства (які не мають досвіду або кваліфікації у цій сфері) розвивались та набували досвіду у цій сфері.
Здоров’я дітей та розвиток приватного бізнесу є неспівмірними речами. І не можуть ставитись на один щабель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Профілактична дезінфекція" |
677 847,06
UAH з ПДВ
|
677 847,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Профілактична дезінфекція" #20603982 |
Переможець |
677 847,06
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2023 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 08:53
|
дог. 28 дезинфекція.pdf | укладений |
31 січня 2023 08:49
|