Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Валентин Авраменко +380938319313 kop.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 541 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 706,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника, за наявності відповідного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 14:33 |
060122 ТД Хлібобулочні вироби.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000085 ● 8b1904ec6c484e18b6e083cddc78f2e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2023 № 22-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 28.02.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.02.2023 № 22-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-01-06-003792-a 06.01.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 13:06:43
Запит про надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (ІД: UA-2023-01-06-003792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 11:17:37
Визначення очікуваної вартості
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах за посиланням: https://prom.ua, https://www.olx.ua/, https://agro-ukraine.com, https://cooker.net.ua/
Посилання: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F2f350b9b15474b178260b8a9459ff31d%3FSignature%3DDsn7vgpBol%252F3tRONV1ruL5KTkA1P%252BM8qfVwB1EzCRvB2a%252B7%252BfloWKKN4fNgt0ftC%252FirWOQFXbRPFRZiZsDnlDQ%253D%253D%26KeyID%3D52462340
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо щодо питань визначення та публікації інформації, запитуваної Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, про «Дислокацію навчальних закладів міста Миколаєва та інших пунктів доставки» визначено у додатковій угоді сторін договору від 27.03.2023 року. Крім того, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року по сьогоднішній день. Одночасно, Наказом Президента України від 24.03.2022 № 21/60-IX передбачається обмеження інформації в умовах воєнного або надзвичайного стану. Так, територія Миколаївської міської територіальної громади відноситься до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, що унормовано Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309. Враховуючи ситуацію, функціонування відбувається з обмеженнями та не має об`єктивної можливості повноцінного та прогнозованого визначення пунктів доставки. Питання про «Дислокацію навчальних закладів міста Миколаєва та інших пунктів доставки» вирішується за додатковими угодами між сторонами, з урахуванням безпекової ситуації та подальшої стабілізації обстановки в місті Миколаєві.
2023-03-28 17:58:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
оприлюднено "Дислокацію навчальних закладів міста Миколаєва та інших пунктів доставки" в Додатковій угоді №2
2023-04-13 08:13:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" |
537 600,00
UAH з ПДВ
|
537 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" #37844650 |
Переможець |
537 600,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2023 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 17:50
|
ДУ Миколаївський хлібзавод 24.01.23.1 (хліб).PDF | зміни до договору |
28 березня 2023 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 11:22
|
Договір Миколаївський хлібзавод №1 (хліб).PDF | укладений |
27 січня 2023 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення дислокації пунктів доставки |
Номер договору про закупівлю: | 24/01/23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |