Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Митченко Наталія Миколаївна 380444651379 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 43 347 753,02 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Тендерна документація
19 січня 2023 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 10:49 |
Зміни до тендеру_321_ВО від 19.01.2023.docx | |
19 січня 2023 10:49 |
321_ВО прокат сталевий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована_нова редакція від 19.01.2023.docx | |
18 січня 2023 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 13:46 |
Зміни до тендеру_321_ВО від 18.01.2023.docx | |
05 січня 2023 14:42 |
Додаток №8.docx |
19 січня 2023 10:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2023 10:49 |
Зміни до тендеру_321_ВО від 19.01.2023.docx
|
||||||
19 січня 2023 10:49 |
321_ВО прокат сталевий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована_нова редакція від 19.01.2023.docx
|
||||||
18 січня 2023 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2023 13:46 |
Зміни до тендеру_321_ВО від 18.01.2023.docx
|
||||||
05 січня 2023 14:42 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-22-000014 ● bc761eaeb37741249668f7feef69955c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.03.2023 № 81
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-05-003646-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 09:45:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товари прокат товстолистовий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована (14620000-3 Сплави) (Лот 1 ; Лот 2 ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-003646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-30 13:53:13
Відповідь на запит
1. Предметом закупівлі є прокат металевий різної номенклатури Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України. Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт — нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю надаємо копію відповідної банківської гарантії від 13.02.2023 р. № GRI0037HQ23, банком-гарантом за якою виступає АТ «Райффайзен Банк», та відповідні супровідні документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 14:48:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товари прокат товстолистовий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована (14620000-3 Сплави) (Лот 1 та Лот 2 ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-003646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пояснити на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» переможцем торгів тоді, як у складі пропозиції не надано скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, а саме прокату тонколистового х/к 0,6мм ст.3сп(пс), запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) (вимога підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 14:24:45
Відповідь на запит
Запит Держаудитслужби стосується документів, що підтверджують якість та походження прокату тонколистового холоднокатаного товщиною 0,6 мм з вуглецевої сталі марки 3сп(пс).
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на кожен вид продукції учасник повинен надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Відповідно до Додатку А технічні вимоги до прокату тонколистового холоднокатаного з вуглецевої сталі марки 3сп(пс) встановлені державними стандартами ДСТУ 8971:2019, ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97), ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97) прокат поділяють за видами продукції на листи та рулони. Окремих видів тонколистового холоднокатаного прокату за товщиною листа стандартами не встановлено. Тендерна пропозиція учасника містила зразки сертифікатів якості на прокат холоднокатаний тонколистовий з вуглецевої сталі звичайної якості (СТ3ПС) в листах (наприклад, №622464 від 22.05.2021 р.). Отже, учасник виконав вимоги тендерної документації в частині надання документів з якості на кожен вид продукції, що пропонується до постачання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 39 749 252,56 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 198 746,26 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 10:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛТ-КОМПАНІ" |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
39 659 427,29
UAH з ПДВ
|
39 659 427,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛТ-КОМПАНІ" #44878386 |
Відхилено |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
39 659 427,29
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 12:28
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | укладений |
09 січня 2024 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2023 12:56
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:49
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2023 18:06
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2023 10:36
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 09:29
|
ЦЗВ-04-00623-01.pdf | укладений |
23 лютого 2023 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00623-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00623-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00623-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00623-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |