Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа манна, код ДК 021:2015 15620000-0 Крохмалі та крохмалопродукти
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2023-01-04-005666-a dcdcb1d7fdde44edb3a6e1245e1c3d91
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бойко

+380444607428 tenderkmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Катерина Бойко
+380444607428
tenderkmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312 кілограм
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15620000-0 — Крохмалі та крохмалепродукти

Тендерна документація

04 січня 2023 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СМАЛЬ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2093319798
Переможець 7 800,00
UAH
04 січня 2023 19:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 11:41
Договір №10_ДУ №1.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:40
Договір №10.pdf укладений
04 січня 2023 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», які затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та додатками» (далі — Особливості) та згідно з пунктом 1.3, 7.2.3 та 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі до фактичного використання та відповідно зменшити суму Договору на 3425,00
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 375,00
UAH