Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Володимирецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Володимирецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590754 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, селище міського типу Володимирець, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Савчук +380988438569 nvkvolod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 526 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 632,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Терміни вживаються у значеннях, визначених Законом.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Після поставки товару. Після оплата протягом 5 робочих днів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №2.doc | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №8.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №3.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Тендерна документація.doc | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №7.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Форма 1 до Додатку №3.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №1.doc | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №9.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №6.docx | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток №4.doc | |
04 січня 2023 18:01 |
Додаток № 5.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000076 ● ca74f4e2756143958be180047d3ffbdd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 17
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.03.2023 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-01-04-005558-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:01:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія – (Електрична енергія)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-005558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» у пункті 2 «Вимоги щодо якості електричної енергії» Замовником встановлено вимогу що: «учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника.»
Учасник ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» якого визнано переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав «Звіт про екологічний аудит ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» № 1 від 20.03.2020 в якому зазначено, що «у ході екологічного аудиту встановлено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» орієнтоване на забезпечення надійного і безпечного постачання газу споживачам. Основним пріоритетом компанії є якісне постачання газу за конкурентними та обґрунтованими цінами». (файл «Екологічний аудит ЗВІТ екоаудитора.pdf»). Учасником надано «Довідку екологічного аудитора щодо застосування заходів із захисту довкілля та навколишнього природного середовища і дотримання екологічного законодавства ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 02.12.2020 № №02-12-20/ЕА (файл «довідка екологічного аудитора опис заходів.pdf»), відноситься до проведеного екологічного аудиту учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у 2020 році.
Слід зазначити, що учасник ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримав ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу 26.07.2022 (файл «Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf»). Тобто, завантажені документи, а саме: «Звіт про екологічний аудит ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та «Довідка екологічного аудитора щодо застосування заходів із захисту довкілля та навколишнього природного середовища і дотримання екологічного законодавства ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», не відносяться до предмету закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 19:02:02
Пояснення по закупівлі ID: UA-2023-01-04-005558-a
Замовник перевіряє документи тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі саме в межах вимог, які встановлені ним в тендерній документації. Вимога Замовника: «учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком». ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надало у складі тендерної пропозиції «Звіт з екологічного аудиту ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» з позитивним висновком про те, що екологічний аудит, проведений сертифікованим спеціалістом-експертом, із статусом екологічного аудитора не виявив в ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» порушень законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки під час здійснення діяльності. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надало зазначений вище документ у відповідності до вимоги Додатку 2 тендерної документації Замовника.
На виконання вимоги тендерної документації Замовника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надало у складі тендерної пропозиції довідку екологічного аудитора № 02-12-20/EA від 02.12.2020, якою підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не завдає шкоди довкіллю, а також, що під час здійснення закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Учасник впроваджує та застосовує заходи із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю, і дотримується передбачених чинним природоохоронним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
У поданих в складі тендерної пропозиції Довідці екологічного аудитора та Звіті з екологічного аудиту ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» підтвердив застосування і впровадження в своїй діяльності заходів із захисту довкілля та навколишнього природного середовища.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» виконано вимогу Додатку 2 тендерної документації, а тому підстави для відхилення, передбачені підпунктом 2 частини першої пункту 41 Особливостей - відсутні, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом проведення західним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу по закупівлі UA-2023-01-04-004813-a встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. На адресу ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» направлено лист-повідомлення про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі визнанням недійсності/нікчемності договору.
2023-04-11 17:02:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-04-0026/2023-пр |
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
03 серпня 2023 17:15
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
501 584,00
UAH з ПДВ
|
501 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
526 099,20
UAH з ПДВ
|
526 099,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
501 584,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:24
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 09:44
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 11:06
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2023 15:50
|
Доаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 09:41
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 14:27
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 17:02
|
Договір 6.pdf | укладений |
30 січня 2023 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Словосполучення Володимирецький заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №2 Володимирецької селищної ради ( скорочена назва - Володимирецький ЗЗСО I-III ступенів №2) в усіх відмінках замінити на Володимирецький ліцей № 2 Володимирецької селищної ради ( скорочена назва- Володимирецький ліцей№2) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |