Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний А-4, папір перфорований
Очікувана вартість
25 160,00 UAH
UA-2023-01-03-004139-a 13287c4641a2455f89f5dd672057856b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищук Валентина Василівна

+380384974991 uszn.buh6808@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 03198439
Місцезнаходження: 32345, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський район с Кадиївці, вул.Шкільна 10 а
Контактна особа: Грищук Валентина Василівна
+380384974991
uszn.buh6808@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 пачок
папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32301, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Троїцька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
16 пачок
папір перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32301, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Троїцька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

03 січня 2023 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кроча Ольга Анатоліївна
#3239608729
Переможець 25 160,00
UAH
03 січня 2023 15:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:20
SCAN_20230103_151240635.pdf укладений
03 січня 2023 15:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А-4 48 пачок 203,47
UAH
папір перфорований 16 пачок 962,09
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 160,00
UAH