Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам'янської сільської ради Чернівецького району, Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44131904 |
Місцезнаходження: | 59050, Україна , Чернівецька обл., Кам'яна, вул. Головна, 1 |
Контактна особа: |
Романюк Тетяна Михайлівна +380661736147 viddil_2021osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 200 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 003,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2023 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2023 14:58 |
ТД хліб.docx | |
03 січня 2023 14:58 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-24-000014 ● 36d79967b41d4bb7b4f24f8537d585f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2023 №6-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 24 січня 2023 року № 6-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-03-004073-a від 03.01.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 16:28:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий, батон в/г нарізний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-03-004073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-25 14:43:17
Пояснення
По першому питанні надати пояснення такого змісту:
«Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, згідно методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, дослідження ринку, моніторингу ринкових цін, цінових пропозицій незалежних постачальників».
По другому питанні надати пояснення такого змісту:
«https://kamianska-gromada.gov.ua/»
По третьому питанні надати пояснення такого змісту:
«При складанні тендерної документації, не були враховані зміни до Постанови № 1495 від 30 грудня 2022 року, оскільки на даний час в країні введено воєнний стан, часті перебої з електропостачанням не дали можливість Замовнику вивчити дані зміни та внести їх до тендерної документації».
По четвертому питанні надати пояснення такого змісту:
«Під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатків до тендерної документації, були помилково завантажені одним файлом, а не окремими файлами».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 16:08:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий, батон в/г нарізний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-03-004073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Чоботар Василь Іванович», якщо ним у складі тендерної пропозиції не надано:
-гарантійний лист, в якому зазначено інформацію про те, що не допускається транспортування сирих продуктів разом з готовими продуктами харчування, постачання недоброякісних товарів або сумнівної якості, термін придатності яких на межі закінчення (вимога про надання якого встановлена у Додатку 1 тендерної документації);
- документальне підтвердження дотримання вимог: Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (вимога про надання яких встановлена у підпункті 9 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації»); оскільки у пункті 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації» зазначено, що у випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз. 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 14:57:07
Пояснення
Замовником прийнято рішення розірвати договір в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Глібчук Микола Михайлович |
188 700,00
UAH з ПДВ
|
188 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Чоботар Василь Іванович" |
200 600,00
UAH з ПДВ
|
200 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Глібчук Микола Михайлович #2491203317 |
Відхилено |
188 700,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 13:43
|
ФОП "Чоботар Василь Іванович" #2196819877 |
Переможець |
200 600,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 15:07
|
Звіт про виконання | укладений |
31 січня 2023 15:05
|
Додаткова розірвання | укладений |
31 січня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:20
|
Договір | укладений |
19 січня 2023 13:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Замовник і Постачальник у зв'язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, дійшли згоди розірвати Договір № 1 від 19.01.2023 р., щодо закупівлю код ДК 021:2015: 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб цільнозерновий, батон в/г нарізний), укладений між Замовником та Постачальником (надалі іменується - Договір). |