Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної охорони приміщень закладу
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2023-01-03-003854-a e6e6397e6d8443a0898ca01a60eb5b02
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельнікова Інна Володимирівна

+380445733159 dniprcpmsd4_finance@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38196712
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Сергієнка буд. 23
Контактна особа: Мельнікова Інна Володимирівна
+380445733159
dniprcpmsd4_finance@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Виконавець приймає на себе зобов'язання щодо централізованої технічної охорони приміщень закладу. Виконавець бере на себе обов'язок реагувати при отримані сигналу тривоги з об'єкту, що охороняється, шляхом виїзду мобільної групи з метою з'ясування причин надходження сигналу тривоги і, при необхідності, протидіяти злочинним посяганням на власність "Замовника"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Ціна за одиницю: 5000UAH з ПДВ
Послуги з технічної охорони приміщень закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пластова, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

03 січня 2023 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА І БЕЗПЕКА-КИЇВ"
#33675629
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2023 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 17:03
Електронний підпис укладений
13 лютого 2023 14:33
Додаткова угода (Охоронні послуги).PDF зміни до договору
13 лютого 2023 14:32
Електронний підпис укладений
13 лютого 2023 14:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної охорони приміщень закладу 12 місяць 5 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості приміщень по дислокації Замовника
Номер договору про закупівлю: W 3164/Об/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічної охорони приміщень закладу 12 місяць 4 427,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 53 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 854,16 UAH)