Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, 400г; Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, 450г; Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, 400г
Очікувана вартість
151 200,00 UAH
UA-2023-01-02-006304-a 85bf01c0ae4744548bbd4761fafc3e90
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Іванчук

+380687688092 korsiuk99@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ЗОРЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44108649
Місцезнаходження: 35314, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, село Зоря, пл.Плютинського Володимира, будинок 1
Контактна особа: Марина Іванчук
+380687688092
korsiuk99@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Вимоги щодо предмету закупівлі (товару):
1. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ТУ.У та або іншим нормативним документам.
2. Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю.
3. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника, двічі на тиждень (невеликими партіями). Час завозу товару з 9.00 до 15.00.
4. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та мати супроводжувальні документами, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до вимог ДСТУ щодо конкретного предмету закупівлі. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.
5. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
6. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності товару.
7. Місце поставки товарів:

- Зорянський заклад дошкільної освіти ясла- садок (с. Зоря, вул.. Жовтнева, 6 )
- Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп. 400г; - 500 кг;
- Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп. 450г; - 500 кг.
- Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 700 кг;


- Голишівський заклад дошкільної освіти ясла-садок (с. Голишів, вул.. Мічуріна, 1)
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп 400г; - 60 кг;
Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп 450г; - 80 кг;
Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 120 кг;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 штуки
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, 400г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
580 штуки
Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, 450г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
820 штуки
Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, 400г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто від 400 грам
Масова частка жиру від 2.5 відсоток
Фасовка Фасований
Упаковка Плівка поліетиленова
Відповідність ДСТУ 4417 Так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто від 450 грам
Масова частка жиру від 3.2 відсоток
Фасовка Фасований
Упаковка Плівка поліетиленова
Відповідність ДСТУ 4343 Ні
Наповнювач Фруктово-ягідний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто від 400 грам
Масова частка жиру від 20 відсоток
Фасовка Фасована
Упаковка Плівка поліетиленова
Відповідність ДСТУ 4418 Так

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович 94 800,00
UAH з ПДВ
94 800,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

04 січня 2023 23:56
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4417 Так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фасовка Фасований
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто 400 грам
Технічні характеристики предмета закупівлі
Масова частка жиру 2.5 відсоток
Технічні характеристики предмета закупівлі
Упаковка Плівка поліетиленова
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто 450 грам
Технічні характеристики предмета закупівлі
Масова частка жиру 3.2 відсоток
Технічні характеристики предмета закупівлі
Упаковка Плівка поліетиленова
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4343 Ні
Технічні характеристики предмета закупівлі
Наповнювач Фруктово-ягідний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фасовка Фасований
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фасовка Фасована
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4418 Так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Масова частка жиру 21 відсоток
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маса нетто 400 грам
Технічні характеристики предмета закупівлі
Упаковка Плівка поліетиленова

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович
#2941208630
Переможець 94 800,00
UAH з ПДВ
05 січня 2023 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2023 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович
#2941208630
94 800,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 12:11
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2023 13:51
ДУ 2 дог 4.pdf зміни до договору
16 травня 2023 13:49
Лист ФОП Склянчук дог 4.pdf зміни до договору
16 травня 2023 13:49
протокол 70.pdf зміни до договору
16 травня 2023 13:49
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2023 14:57
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
13 січня 2023 10:14
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 09:21
Договір 4.pdf укладений
11 січня 2023 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями пп.2 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. Сторони дійшли взаємної згоди про погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.2 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р., а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.», сторони дійшли згоди: - у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі - зменшити загальну суму договору на 20,33 грн., в т.ч. : КПКВК 0611010 З.Ф. - 20,33 грн. та внести зміни до п.2.1 Договору №4 від 10.01.2023 року та викласти в наступні редакції: «2.1. Загальна сума договору становить: 94 779,67 грн., без ПДВ (Дев’яносто чотири тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 67 коп.) без ПДВ»;
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 47 981,15
UAH