Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, 400г; Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, 450г; Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, 400г
Очікувана вартість
151 200,00 UAH
UA-2023-01-02-006304-a ● 85bf01c0ae4744548bbd4761fafc3e90
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
02 січня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ЗОРЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44108649 |
Місцезнаходження: | 35314, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, село Зоря, пл.Плютинського Володимира, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марина Іванчук +380687688092 korsiuk99@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Вимоги щодо предмету закупівлі (товару):
1. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ТУ.У та або іншим нормативним документам.
2. Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю.
3. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника, двічі на тиждень (невеликими партіями). Час завозу товару з 9.00 до 15.00.
4. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та мати супроводжувальні документами, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до вимог ДСТУ щодо конкретного предмету закупівлі. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.
5. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
6. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності товару.
7. Місце поставки товарів:
- Зорянський заклад дошкільної освіти ясла- садок (с. Зоря, вул.. Жовтнева, 6 )
- Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп. 400г; - 500 кг;
- Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп. 450г; - 500 кг.
- Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 700 кг;
- Голишівський заклад дошкільної освіти ясла-садок (с. Голишів, вул.. Мічуріна, 1)
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп 400г; - 60 кг;
Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп 450г; - 80 кг;
Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 120 кг;
Розгорнути
Згорнути
1. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ТУ.У та або іншим нормативним документам.
2. Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю.
3. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника, двічі на тиждень (невеликими партіями). Час завозу товару з 9.00 до 15.00.
4. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та мати супроводжувальні документами, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до вимог ДСТУ щодо конкретного предмету закупівлі. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.
5. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
6. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності товару.
7. Місце поставки товарів:
- Зорянський заклад дошкільної освіти ясла- садок (с. Зоря, вул.. Жовтнева, 6 )
- Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп. 400г; - 500 кг;
- Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп. 450г; - 500 кг.
- Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 700 кг;
- Голишівський заклад дошкільної освіти ясла-садок (с. Голишів, вул.. Мічуріна, 1)
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, уп 400г; - 60 кг;
Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, уп 450г; - 80 кг;
Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, уп. 400г - 120 кг;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 штуки
Кефір 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417, 400г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
580 штуки
Йогурт питний 3,2%, фруктово-ягідний наповнювач, плівка поліетиленова, 450г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
820 штуки
Сметана 20%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418, 400г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Маса нетто | від 400 | грам |
Масова частка жиру | від 2.5 | відсоток |
Фасовка | Фасований | |
Упаковка | Плівка поліетиленова | |
Відповідність ДСТУ 4417 | Так | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Маса нетто | від 450 | грам |
Масова частка жиру | від 3.2 | відсоток |
Фасовка | Фасований | |
Упаковка | Плівка поліетиленова | |
Відповідність ДСТУ 4343 | Ні | |
Наповнювач | Фруктово-ягідний | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Маса нетто | від 400 | грам |
Масова частка жиру | від 20 | відсоток |
Фасовка | Фасована | |
Упаковка | Плівка поліетиленова | |
Відповідність ДСТУ 4418 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович |
94 800,00
UAH з ПДВ
|
94 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович #2941208630 |
Переможець |
94 800,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 13:51
|
ДУ 2 дог 4.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 13:49
|
Лист ФОП Склянчук дог 4.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 13:49
|
протокол 70.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2023 14:57
|
Дод. угода №1.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 09:21
|
Договір 4.pdf | укладений |
11 січня 2023 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями пп.2 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. Сторони дійшли взаємної згоди про погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.2 п. 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р., а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.», сторони дійшли згоди: - у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі - зменшити загальну суму договору на 20,33 грн., в т.ч. : КПКВК 0611010 З.Ф. - 20,33 грн. та внести зміни до п.2.1 Договору №4 від 10.01.2023 року та викласти в наступні редакції: «2.1. Загальна сума договору становить: 94 779,67 грн., без ПДВ (Дев’яносто чотири тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 67 коп.) без ПДВ»; |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |