Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОРЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41341054 |
Місцезнаходження: | 48702, Україна , Тернопільська обл., місто Борщів , ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 5 |
Контактна особа: |
Олена Яловіца +380687434344 buxoblikosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 622 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 112,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 18:18 |
Тендерна документація.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 3. характеристики.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 6 персональні дані.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 2 ст. 17.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 1.ст.16.docx | |
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 5 проект договору.docx |
02 січня 2023 18:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2023 18:18 |
Тендерна документація.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 3. характеристики.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 6 персональні дані.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 2 ст. 17.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 1.ст.16.docx
|
|||
02 січня 2023 17:31 |
Додаток 5 проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000012 ● f83c199bd6ba4db5b521cc8fa8061a28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2023 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.02.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-01-02-006203-a від 02.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 08:30:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло, ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-006203-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 09:28:59
Про надання пояснення
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Додаток:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 08:32:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Вершкове масло, ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-006203-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено наступне.
Згідно додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника»
Кінцевий строк подання пропозиції учасника визначений замовником 11.01.2023.
Однак, ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «договір детариз прим.pdf») подано акти щодо наданих послуг на проведення санітарної обробки приміщень за січень 2023 року та грудень 2022 року, що не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, згідно додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 15530000-2 Вершкове масло» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі.
Також, у додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 15530000-2 Вершкове масло» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.
Згідно ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове» - масло вершкове зберігається та транспортується при температурі нижче 10 градусів Цельсія.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужностей від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоїти потужності особистий реєстраційний номер г-ІІА-19-02-350. Видом діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності вважати: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктам, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У випадку надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за 30 (тридцять) днів до кінцевої дати подання пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації.
ФОП Аветісян В.Г. у поданій пропозиції (до 11.01.2023) надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовану та видану 17.08.2022, що не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Аветісян В.Г. як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 09:31:09
Про надання пояснення
На запит від 08 лютого 2023року «Про надання пояснення» повідомляємо, на вимогу щодо подачі учасниками документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано акти щодо наданих послуг на проведення санітарної обробки приміщень за 05 січня 2023 року та 05 грудня 2022 тому було враховано два місяці проведення даних робіт.
У поданих документах ФОП Аветісян В.Г. вказав, що має власний транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, зокрема, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезенні. Також в документах вказано,що у складських приміщення є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також, згідно усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності.
У зв’язку із стабільним не регулярним відключення світла та відсутністю мережі Інтернет Учасник не зміг вчасно зформувати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Тому, даний Витяг зформований 11.01.2023р завантажений Учасником 12.01.2023р разом із виправленням помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 14.02.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 23.01.2023 за №7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
2023-02-17 10:57:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2023-02-17 14:06:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ВАРТАН ГРИГОРОВИЧ |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ВАРТАН ГРИГОРОВИЧ #2219114359 |
Переможець |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 10:47
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
17 лютого 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:41
|
Договір вершкове масло.pdf | укладений |
23 січня 2023 14:40
|