Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності
Очікувана вартість
174 986 600,00 UAH
UA-2023-01-02-005139-a 675eab05c11e49e59fb5516f6068cc3f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362633342
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64120000-3: Кур’єрські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності
ДК 021:2015 – 64120000-3 – Кур’єрські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівненська область, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64120000-3 — Кур’єрські послуги

Тендерна документація

02 січня 2023 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 174 986 600,00
UAH
02 січня 2023 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 16:34
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2023 17:02
Додаткова угода №4 договору Укрпошта.pdf зміни до договору
07 вересня 2023 16:56
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 16:27
ДУ Пошта.pdf зміни до договору
15 серпня 2023 16:26
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 13:49
ДУ Пошта.pdf зміни до договору
01 червня 2023 13:49
ПОШТА_30122022.pdf укладений
02 січня 2023 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо невикористання печатки АТ "Укрпошта"
Номер договору про закупівлю: 301222-913/17/542
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рахунку.
Номер договору про закупівлю: 301222-913/17/542
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині прийняття Постанови КМУ від 11 серпня 2023 № 842.
Номер договору про закупівлю: 301222-913/17/542
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 174 986 600,00
UAH