Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, консультування, супроводу та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі
Очікувана вартість
11 782 848,00 UAH
UA-2023-01-02-003057-a ae01e40c85804329bff06136561b684f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Здітовецький Олександр Георгійович

380443631614 mtz_cmp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28
Контактна особа: Здітовецький Олександр Георгійович
380443631614
mtz_cmp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
послуги з технічного обслуговування, консультування, супроводу та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

02 січня 2023 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС"
#36049543
Переможець 11 782 848,00
UAH з ПДВ
02 січня 2023 12:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2023 11:48
ДУ № 3 від 03.07.2023 до договору № 241 2022 від 29.12.2022.pdf укладений
03 липня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 11:44
ДУ № 3 від 03.07.2023 до договору № 241 2022 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
03 липня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2023 14:09
ДУ №2 від .13.04.2023.pdf зміни до договору
13 квітня 2023 14:09
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 14:44
ДУ №1 ОЛЛІ ТРАНС.pdf зміни до договору
27 березня 2023 14:44
241 2022 (2).pdf укладений
02 січня 2023 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відсутністю фінансування видатків державного бюджету на зазначені в Договорі цілі Замовника, керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до абзацу першого пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та пунктам 3.2, 12.1, 12.2 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору, та викласти у новій редакції наступні пункт Договору та додатки до нього: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у такій редакції: «3.1. Загальна вартість, розрахунок вартості та кількість годин Послуг за цим Договором, визначені згідно з протоколом погодження договірної ціни (Додаток 3 до цього Договору), де: загальна вартість Послуг становить: - 5 929 680 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 988 280 грн (дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч двісті вісімдесят гривень 00 копійок); - вартість послуг за одну годину становить 797,00 грн. (сімсот дев’яносто сім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 132,83 грн. (Сто тридцять дві гривні 83 копійки); - термін надання Послуг визначені у Календарному плані (Додаток 2 до цього Договору). 2. Пункт 6.3.4 Договору викласти в такій редакції: «6.3.4. Забезпечити функціонування телефону центру консультування, супроводжування та технічної підтримки користувачів комп’ютерної програми СФАП (Call Center): (044) 390-79-10 у робочі дні з 09:00 до 18:00;» 3. Пункт 6.3.5. викласти в такій редакції «6.3.5. Забезпечувати постійне перебування, у робочий час згідно Правил трудового розпорядку Замовника, уповноваженого представника Виконавця на об’єктах (-ті) Замовника у визначених (-ному) Сторонами місці (місцях) згідно заявки. У випадку необхідності оперативного реагування на виявленні недоліки працездатності СФАП, останні повинні усуватись у строк, не пізніше 48 (сорока восьми) годин з моменту їх виявлення.» 4. Внести зміни до Додатку № 1 «Технічне завдання», Додатку № 2 «Календарний план» та Додатку № 3 «Протокол погодження договірної ціни» до Договору та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 5. Додаток 1, 2 та 3, що додаються до цієї Додаткової угоди, є її невід’ємними частинами. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними для кожної зі Сторін. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін, набирає чинності з моменту її підписання та діє протягом терміну дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 241/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України та пунктом 12.1 Договору, Сторони дійшли спільної згоди про наступне: 1. Пункт 3.2. Договору викласти у такій редакції: «Вартість обслуговування за Договором на 2023 рік підтверджується висновком про визначення справедливої вартості обслуговування програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі».». 2. У зв’язку з чим, пункт 3.2. Договору вважати відповідно пунктом 3.3. 3. Внести зміни до Додатку № 3 «Протокол погодження договірної ціни», виклавши у новій редакції, що додається. 4. Розрахунки за Договором здійснюються у відповідності до пункту 4.3. Договору з моменту отримання висновку про визначення справедливої вартості обслуговування згідно пункту 3.2. Договору (в редакції цієї додаткової угоди). 5. Додаток 3, що додається до цієї Додаткової угоди, є її невід’ємною частиною. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними для кожної зі Сторін. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін, набирає чинності з моменту її підписання та діє протягом терміну дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 241/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651,65З,654 Цивiльного кодексу України, статтею 188 Господарсъкого кодексу України та пyнктамли 3.2, 12.1 Договору, Сторони дiйшли спiльноi згоди: 1. Розiрвати Договiр про закупiвлю послуг N 241/2022 вiд 29.12.2022. 2. Зменшити суму Договору на 4 150 776,00 гривень (чотири мiльйони сто п'ятдесят тисяч ciмcoт сiмдесят шiсть гривень 00 копiйок) в тому числi ПДВ 691 796,00 гривень (шiстсот дев'яносто одна тисяча ciмcoт дев'яносто шiсть гривень 00 копiйок) та внести змiни до пyнкту З.1. Договору та викласти в настyпнiй редакцii: "3.1. Загальна Bapтість послуг становитъ 1 778 904,00 гривень (один мiльйон ciмcoт сiмдесят вiciм тисяч дев'ятсот чотири гривнi 00 копiйок) в тому числi ПДВ 296 484,00 гривнi (двiстi дев'яносто шiсть тисяч чотириста вiсiмдесят чотири гривнi 00 копiйок); - вapтicть послуг за одну годину становить 797,00 грн (ciмcoт дев'яносто ciм гривень 00 копiйок) в т.ч. ПДВ 1З2,83 грн (сто тридцять двi гривнi 8З копiйки)". 3. Внести змiни до Додатку N1 "Технiчне завдання", Додатку N 2 "Календарний план", Додатку N 3 "Протокол погодження договiрної цiни" до Договору та викласти їх у новiй редакцiї, що додається до цiеї Додаткової угоди" 4. З моменту набрання чинностi цiєю Додатковою угодою зобов'язання стopiн, що виникли з Договору, припиняються i Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками. 5. На момент розiрвання Договору у стopiн вiдсутнi претензiї одна до одної.
Номер договору про закупівлю: 241/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з технічного обслуговування, консультування, супроводу та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі 12 послуга 148 242,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 03 липня 2023
Сума оплати за договором: 1 778 904,00
UAH (в тому числі ПДВ 296 484,00 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись статтями 651,65З,654 Цивiльного кодексу України, статтею 188 Господарсъкого кодексу України та пyнктамли 3.2, 12.1 Договору, Сторони дiйшли спiльноi згоди: 1. Розiрвати Договiр про закупiвлю послуг N 241/2022 вiд 29.12.2022. 4. З моменту набрання чинностi цiєю Додатковою угодою зобов'язання стopiн, що виникли з Договору, припиняються i Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками. 5. На момент розiрвання Договору у стopiн вiдсутнi претензiї одна до одної.