Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових території Головного управління ДПС у Чернігівській області (код за ЄСЗ ДК 021:2015 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2022-12-31-000899-a ● 4b63f4a6914042f4a857a0aec756d846
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 44094124 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11 |
Контактна особа: |
Сердюк Наталія Дмитрівна +380462652967 nataliia.serdiuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2022 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2023 13:28 |
Початок аукціону: | 17 січня 2023 13:28 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною із строком дії не меншим ніж дія тендерної пропозиції учасника (більш детальна інформація міститься у тендерній документації). Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3 %): 126 000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 126000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Оригінал банківської гарантії надається Переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 (п’ять)% від вартості договору (більш детальна інформація міститься у тендерній документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових території Головного управління ДПС у Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 10:20 |
Перелік змін.doc | |
09 січня 2023 10:20 |
Тендерна документація_прибирання_30.12.2022_зі змінами.doc | |
31 грудня 2022 15:08 |
ДОДАТОК 4_30.12.2022.doc | |
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 3_Проект договору.doc | |
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 2_30.12.2022.doc | |
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 1_30.12.2022.doc |
09 січня 2023 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2023 10:20 |
Перелік змін.doc
|
|||
09 січня 2023 10:20 |
Тендерна документація_прибирання_30.12.2022_зі змінами.doc
|
|||
31 грудня 2022 15:08 |
ДОДАТОК 4_30.12.2022.doc
|
|||
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 3_Проект договору.doc
|
|||
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 2_30.12.2022.doc
|
|||
31 грудня 2022 15:08 |
Додаток 1_30.12.2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 04 січня 2023 12:43
Дата відповіді: 05 січня 2023 17:30
Шановний Замовник!
Пунктом 6 розділу 6 Тендерної документації Замовником встановлено надання забезпечення виконання договору. Тому у тендерній документації зазначається обставини повернення і неповернення такого забезпечення. В частині саме неповернення забезпечення у тендерній документації зазначене наступне:
Замовник не повертає забезпечення виконання зобов’язань Виконавцю за цим Договором та стягує це забезпечення шляхом направлення вимоги до банка-гаранта про сплату грошової суми при настанні хоча б однієї умови:
- невиконання (неналежного виконання) Постачальником його зобов’язань за цим Договором, що призведе до передчасного (дострокового) розірвання цього Договору;
- якщо під час виконання Договору Постачальник виступить ініціатором розірвання цього Договору;
- Постачальник своєчасно не розпочав надання Програмного забезпечення або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.
Відповідно до наданого Замовником Додатком 2, не зазначене надання програмного забезпечення, а тому Замовником не може бути передбачена обставина щодо несвоєчасного надання Програмного забезпечення. У зв'язку із чим просимо надати роз’яснення для вірного надання послуг з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд чи привести у відповідність тендерну докуменацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами опрацювання Вашого звернення Замовником розглядається питання щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення та увагу до нашої закупівлі.
Щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 09 січня 2023 12:03
Дата відповіді: 11 січня 2023 16:42
Шановний замовник!
Згідно вимог додатку 1 п 2.1 Замовник вимагає надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 1 року, крім прибиральників території, прибиральників службових приміщень, столярів) (за формою згідно з додатком 1.2 до тендерної документації), а саме:
– не менше одного працівника, що мають ІV групу з електробезпеки (відповідальні за електрогосподарство);
на підтвердження надаються: копії документів, що підтверджують кваліфікацію та групу з електробезпеки, а саме: копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання спеціалістів зазначених в інформаційній довідці (п. 2.1.).
– працівники по обслуговуванню теплових установок, газового обладнання і мереж (відповідальні за теплове та газове господарство – не менше двох працівників по кожному із зазначених напрямів);
- слюсарі-сантехніки – не менше одного працівника;
на підтвердження надаються: копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання спеціалістів, зазначених в інформаційній довідці
Просимо надати роз’яснення, чи є достатнім для виконання цієї вимоги надання трудової книги або ЦПХ, що підтверджують досвід за даною посадою більше 1 року в нашій або в іншій організації та посвідчення/протокол про навчання, що є дійсним на дату подання, або потрібно надати документи про навчання також і за попередні роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На підтвердження вимоги щодо працівників відповідної кваліфікації, викладеної в додатку 1 п.2.1. вважаємо достатнім надання Учасником інформації про трудові відносини з працівниками або надання договорів ЦПХ, якими буде підтверджуватись інформація, викладена в Інформаційній довідці. Також посвідчення/протокол повинні бути дійсними на дату подання документів Учасником.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Що до кваліфікації
Дата подання: 12 січня 2023 10:53
Дата відповіді: 13 січня 2023 15:26
Шановний замовник!
Згідно вимог додатку 1 п 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів або цивільно-правових договорів).
Чи буде замовник вважати підтвердженням трудових відносин Накази або витяги з наказів на посаду. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти у наступній редакції п. 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів або Наказів або витягів з Наказів або цивільно-правових договорів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами опрацювання Вашого звернення повідомляємо таке.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Також вимога тендерної документації, щодо якої висунута вимога, є поширеною, стандартною. Тендерною документацією передбачена можливість надання Учасником копій документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок АБО трудових договорів АБО цивільно-правових договорів). За наявності у роботодавця ТРУДОВОЇ КНИЖКИ працівника АБО ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ з працівником, видання НАКАЗУ передбачено Кодексом законів про працю. Отже, вимоги, викладені Замовником у пп. 2.2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», є вичерпними.
На підставі вищевикладеного Замовник не вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Також вимога тендерної документації, щодо якої висунута вимога, є поширеною, стандартною. Тендерною документацією передбачена можливість надання Учасником копій документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок АБО трудових договорів АБО цивільно-правових договорів). За наявності у роботодавця ТРУДОВОЇ КНИЖКИ працівника АБО ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ з працівником, видання НАКАЗУ передбачено Кодексом законів про працю. Отже, вимоги, викладені Замовником у пп. 2.2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», є вичерпними.
На підставі вищевикладеного Замовник не вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2023 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
3 787 987,97
UAH з ПДВ
|
3 644 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
3 811 046,40
UAH з ПДВ
|
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
3 644 998,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 13:52
|
Договір Клінінг Про 2023.pdf | укладений |
01 лютого 2023 13:47
|