Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопільська класична гімназія Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 24631923 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Вербицького 3 |
Контактна особа: |
Шлапак Тетяна Іванівна +380979814848 tklasgimnazya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2022 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 338 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 693,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 10 календарних днів з моменту підписання сторонами акта про надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2022 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2022 12:08 |
Тендерна документація.doc | |
31 грудня 2022 11:05 |
Додаток 5 технічні вимоги.docx | |
31 грудня 2022 11:05 |
Додаток 4 договір.docx |
31 грудня 2022 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 грудня 2022 12:08 |
Тендерна документація.doc
|
||
31 грудня 2022 11:05 |
Додаток 5 технічні вимоги.docx
|
||
31 грудня 2022 11:05 |
Додаток 4 договір.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000006 ● a21eb824e0e04fe79032cac18221ac66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2022-12-31-000369-a від 31.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 16:00:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-31-000369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання фізичною особою підприємцем Півтораком Володимиром Михайловичем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 16:20:06
Обгрунтована відповідь
Згідно рішення виконавчого комітету ТМР і наказу Управління освіти і науки ТМР № 394 від 21.12.2022р. було взято до розрахунку вартість одного обіду. кількість учнів. які звільняються від оплати за харчування - 43 учні (на рік 7525 обідів). Відповідно до цих даних загальна вартість процедури складає 338625,00 гривень. Протокол про прийняття рішення проведення даної процедури висвітлено на сайті Тернопільської класичної гімназії за покликанням http://tkg.school-info.te.ua/blog/18-finansova-zvitnist/protokol-shchodo-prijnjattja-rishennja-upovnovazhenoju-osoboju .Сканкопія наказу додається.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-02 14:20:53
Пояснення з власної ініціативи
При поданні тендерної пропозиції ФОП Півторак особисто підписував усі документи, що стосувались оголошеного тендеру. Та не додавав до неї документи, що могли б надавати повноваження іншій особі право підпису документів тендерної пропозиції та на уповноваження на укладення договору учасника процедури закупівлі. Враховуючи те, що на підписання договору ФОП Півторак (переможець процедури закупівлі) з’явився особисто, тому і підписувався Договір про закупівлю, особисто ним.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-02-03 11:06:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-31-000369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно тендерної документації Замовником встановлено вимогу для учасників торгів, щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін (пункту 1.1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійний лист, щодо достовірності наданої інформації (пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації).
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції фізичною особою-підприємцем Півтораком Володимиром Михайловичем вищезазначені документи та у якому файлі або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-07 11:27:15
Пояснення з власної ініціативи
Щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, щодо достовірності наданої інформації
Враховуючи те, що в Замовника не було інформації про невідповідність ФОП Півторак В.М. вимогам кваліфікаційних критеріїв та відсутні підстави, зазначені у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тому Замовник не витребував гарантійного листа (щодо достовірності наданої інформації). Окрім того ФОП Півторак В.М. не перший рік якісно надає нашій гімназії послуги з організації харчування учнів пільгових категорій і ми знайомі з його кваліфікаційними критеріями.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції про дотримання принципів добросовісності конкуренції.
ФОП Півторак В.М. у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін. Про те, оскільки участь в даній процедурі закупівлі взяв лише один учасник то фактично конкуренції в даній закупівлі не було. Враховуючи дані обставини справи, гарантійний лист не вплинув на результати закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доводимо до вашого відома,що порушення усунено. Договір розірвано. Надаємо сканкопію додаткової угоди.
2023-02-17 10:06:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2023-03-07 16:45:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Півторак Володимир Михайлович |
334 862,50
UAH з ПДВ
|
334 862,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Півторак Володимир Михайлович #3129301997 |
Переможець |
334 862,50
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 12:03
|
2.PDF | зміни до договору |
28 лютого 2023 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 13:45
|
1.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2023 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:11
|
дог 25.pdf | укладений |
16 січня 2023 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору і обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |