Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з формування та передачі електронних Реєстрів прийнятих платежів
Очікувана вартість
4 808 582,00 UAH
UA-2022-12-29-005635-a 701894c8c08e4e3fad8de4bed55037b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дроненко

+380445370564 o.dronenko@gas.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 40121452
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Дроненко
+380445370564
o.dronenko@gas.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2022 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2023 09:00
Очікувана вартість: 4 808 582,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 042,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з формування та передачі електронних Реєстрів прийнятих платежів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг за Договором здійснюється Замовником щомісяця за фактично надані Послуги на підставі підписаного Акту протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати складання Акту згідно з виставленим Виконавцем рахунком шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Вартість Послуг, що підлягає оплаті, та реквізити для їх оплати визначаються на підставі Акту за Звітний період. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2022 12:55
Додаток 6 Опитувальник (фіз).xlsx
29 грудня 2022 12:55
Додаток 7 Опитувальник (Юридич).xls
29 грудня 2022 12:55
Документація закупівлі (29.12.2022).docx
29 грудня 2022 12:55
Додаток 4 Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" 4 808 582,00
UAH з ПДВ
4 808 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 4 808 582,00
UAH з ПДВ
12 січня 2023 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2023 14:35

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до документації закупівлі учасник надає у складі пропозиції Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. У складі пропозиції вказана довідка відсутня. Учаснику необхідно надати Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 2. Відповідно до документації закупівлі учасник надає Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 2 / 2.1 до документації закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Однак, вказаний гарантійний лист містить зайву інформацію, яка не вимагалась Замовником, а саме щодо LS_OLD (старий особовий рахунок), а також відсутня інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вказані невідповідності підлягають виправленню, так як їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Учаснику необхідно надати гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 2 / 2.1 до документації закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2023 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта"
#21560045
4 808 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 15:42
26-Hosp-2023 UP reiestry.pdf укладений
17 січня 2023 15:40