Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001280 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Контактна особа: |
Стиранка Юлія Володимирівна 380352435732 tokkpnl@tokkpnl.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 247 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 472,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 11:40 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx | |
29 грудня 2022 11:40 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
29 грудня 2022 11:40 |
Додаток 3Технічні вимоги.docx | |
29 грудня 2022 11:40 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
29 грудня 2022 11:40 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 грудня 2022 11:40 |
Тендерна_документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000006 ● 51105d82f52948ffba25c4306bbd92ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 13:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2023 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.02.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2022-12-29-003401-a від 29.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 15:15:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивіз твердих побутових відходів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-29-003401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 15:18:28
Відповідь на запит про надання пояснення від 07.02.2023 року
29.12.2022 року Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) оголошено Закупівлю ID UA-2022-12-29-003401-a «ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивіз твердих побутових відходів)».
07.02.2023 року по даній закупівлі розпочато моніторинг.
07.02.2023 року о 15:15:50 оприлюднено запит про надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі, яке слід надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зважаючи на вищевикладене, надаємо дану відповідь на запит про надання пояснення від 07.02.2023 року.
Запитання: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю.
Зокрема, у додатку 3 до ТД ID UA-2022-12-29-003401-a «ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивіз твердих побутових відходів)» зазначено:
1. Місце надання послуг: м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14, територія КНП„ Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня” ТОР.
2. Надання послуг з поводження з побутовими відходами для КНП „Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня” ТОР на 2023 рік повинно здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, яке регулює дану сферу діяльності, зокрема:
– постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» (в редакції постанов Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 318);
– постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» (в редакції постанов Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 318);
– постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» (в редакції постанов Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 318);
3. Обсяг надання послуг в рік: 1720,68 м. куб. (довідка довільної форми).
4. Завантаження твердих відходів здійснюється виконавцем (довідка довільної форми).
5. Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 1,1 м3, у кількості не менше 6 штук, що належать Виконавцеві (надати довідку у довільній формі про власність/ оренду контейнерів місткістю 1,1 м3).
6. Послуги з вивезення твердих відходів надаються за контейнерною схемою за графіком-дислокацією:
Графік - дислокація об’єктів для надання послуг з вивезення побутових відходів для КНП „Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня” ТОР на 2023 рік
Адреса обслуговування - м.Тернопіль, вул.Тролейбусна,14
К-сть контейнерів об’ємом 1,1 м - 5 (шт.)
Періодичність
Пн.Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
5 5 5 5 5 5 -
Визначення обсягу надання послуг здійснено відповідно до прогнозованої кількості твердих побутових відходів замовника, зокрема з урахуванням інформації про приблизну чисельність пацієнтів, медичного та адміністративного, технічного персоналу замовника за період, аналогічний строку постачання товару згідно умов тендеру. Відтак, потреба та технічні вимоги для оголошення процедури закупівлі на 2023 рік доведені до відома Уповноваженої особи головним інженером Замовника (копія додається).
Також джерелами інформації для визначення очікуваної вартості були:
1. Інформація з маркетплейсів через які здійснюється реалізація послуг, що є предметом закупівлі, різними надавачами послуг.
2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні договори інших Замовників.
3. Наказ Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології №23 від 13.03.2022 року «Про внесення змін в наказ від 05.11.2019 року №66 від «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами».
Запитання: 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://tokkpnl.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-dk-021-2015-90510000-5-utylizatsiya-smittya-ta-povo-3/
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами ознайомлення з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-29-003401-а (далі - Висновок), який оприлюднений 27.02.2023 року, комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради повідомляє наступне: Як вказано на стор.2 Висновку, «згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, в ході проведення моніторингу тендерної документації встановлено, що на порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником встановлено для переможця процедури закупівлі спосіб підтвердження відповідності встановленим вимогам щодо подачі документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 7, 8 і 9 частини першої статті 17 Закону». Станом на сьогоднішній день Замовник не має змоги внести будь-які зміни до тендерної документації у частині встановлення для переможця процедури закупівлі способу підтвердження відповідності встановленим вимогам щодо подачі документів, які підтверджують відсутність підстав по ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Як вказано на стор. 3 Висновку, «Замовником в пункті 12.7.2. розділу XII «Інші умови» проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю». В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства». Щодо вищенаведеного повідомляємо, що до договору № ДР-177 про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 18.01.2023 року внесено зміни шляхом укладення додаткової угоди №2 від «01» березня 2023 року. Згідно зі змістом даної додаткової угоди, Сторони вирішили виключити з договору п.12.7.2. розділу XII. Поряд з цим, з Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради проведено роботу по роз’ясненні їй необхідності більш ретельної підготовки тендерних документацій та наголошено на тому, що тендерна документація має відповідати вимогам Особливостей №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноваженій особі Замовника доведено до відома зобов’язання вжити заходів щодо недопущення аналогічних порушень у майбутньому та рекомендовано здійснити підвищення свого професійного рівня шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, в т.ч., онлайн курсів, семінарів, і т.д.
2023-03-02 15:27:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТАЛ-Л" |
241 015,64
UAH з ПДВ
|
241 015,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТАЛ-Л" #34473660 |
Переможець |
241 015,64
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 10:02
|
dy 4.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2023 09:42
|
dy 3.pdf | зміни до договору |
24 березня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 15:23
|
dy 2.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 10:23
|
dy 1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 11:37
|
177.pdf | укладений |
18 січня 2023 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли спільної згоди доповнити виклавши його в наступній редакції: Загальна сума договору з ПДВ становить 241 015,64: - по загальному фонду лікарні у сумі 172 490,65 грн; - по спеціальному фонду лікарні у сумі - 68 524,99 грн |
Номер договору про закупівлю: | ДР-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Виключити п.12.7.2. розділу XII з договору № ДР-177 від 18 січня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | ДР-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пункту 9 підрозділу 8 розділу XX Податкового кодексу України в редакції Законів України №2142-IX від 24.03.2022 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану" та № 2173-IX від 01.04.2022 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо адміністрування окремих податків у період воєнного, надзвичайного стану» тимчасово, з 1 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, платниками єдиного податку третьої групи можуть бути фізичні особи - підприємці та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, відсоткова ставка єдиного податку для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, встановлюється у розмірі 2 відсотки доходу, визначеного відповідно до статті 292 цього Кодексу, а платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, звільняються від обов’язку нарахування та сплати податку на додану вартість за операціями з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, та при ввезенні товарів на митну територію України, а також від подання податкової звітності з податку на додану вартість, а їх реєстрація платником податку на додану вартість є призупиненою у зв’язку із чим операції з постачання послуг з поводження з побутовими відходами (ДК-021:2015 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження із сміттям (вивіз твердих побутових відходів)) на період з 1 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України звільняються від обов’язку нарахування та сплати податку на додану вартість На підставі вищенаведеного, керуючись пунктом 6 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 6 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), Сторони узгодили зміну ціни в договорі про закупівлю та домовились про наступне: 1. Зменшити загальну суму договору на 26779,81 (двадцять шість тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 81 копійка). 2. Пункт 6.2 викласти у наступній редакції: «6.2. Обсяг надання послуги з поводження з побутовими відходами в місяць становить: Обсяг перевезень за один місяць становить: 5 контейнерів х 1,1 м3 х 6 разів в тиждень х 365/7 : 12 місяців = 143,39 м3 Середньомісячна вартість послуг у лютому 2023р. становить: 143,39 м3 х 122,10 грн. = 17507,92 грн., без ПДВ з Єдиним податком. Всього до оплати в місяць у лютому 2023р.: 17507,92 грн., без ПДВ з Єдиним податком. Середньомісячна вартість послуг у березні - травні 2023р. становить: 143,39 м3 х 122,11 грн. = 17509,35 грн., без ПДВ з Єдиним податком. Всього до оплати в місяць у березні - травні 2023р.: 17509,35 грн., без ПДВ з Єдиним податком. Середньомісячна вартість послуг у червні - грудні 2023р. становить: 143,39 м3 х 119,72 грн. = 17166,65 грн. без ПДВ, крім цього ПДВ 3433,33 грн. Всього до оплати в місяць у червні - грудні 2023р.: 20599,98 грн. з ПДВ. Загальна сума договору становить 214235,83 грн. (двісті чотирнадцять тисяч двісті тридцять п’ять гривень 83 копійки), в тому числі ПДВ 24033,31 грн. (двадцять чотири тисячі тридцять три гривні 31 копійка).» |
Номер договору про закупівлю: | ДР-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | ДР-177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |