Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Папір А4» код ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
140 400,00 UAH
UA-2022-12-29-002970-a 91a44ce9ec5147a8a1589d91b0a87c9a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трухим Марина Олександрівна

380973762799 trukhim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43591027
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА КОБЕЛЄВА, будинок 3/8
Контактна особа: Трухим Марина Олександрівна
380973762799
trukhim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2022 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2023 20:00
Початок аукціону: 17 січня 2023 13:55
Очікувана вартість: 140 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 пачка
«Папір А4» код ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2022 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2022 11:01
1.2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 29.12.22.docx
29 грудня 2022 11:01
ПРОТОКОЛ 23.pdf
29 грудня 2022 11:01
1.3 Додаток 1.docx
29 грудня 2022 11:01
1.6 Додаток 2.2.doc
29 грудня 2022 11:01
1.7 Додаток 3 (проєкт договору).docx
29 грудня 2022 11:01
1.5 Додаток 2.1. до Вимог.doc
29 грудня 2022 11:01
1.4 Додаток 2 Вимоги до учасників.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 січня 2023 11:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У процесі оголошення спрощеної закупівлі були виявлені помилки, а саме відсутність законних підстав на оголошення спрощеної закупівлі у зв’язку з набиранням чинності Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178
Документи:
10 січня 2023 11:34
Електронний підпис
10 січня 2023 11:33
ПРОТОКОЛ відміна.pdf