Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та спорту Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26031191 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57 |
Контактна особа: |
Анастасія Жарська +380434220223 osvita@komr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 331 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 655,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі : UA-P-2022-12-29-000274-c Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710». Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (твердий сир, кисломолочний сир) для належної організації харчування в закладах дошкільної освіти громади у 2023 році Замовник: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради. ЄДРПОУ: 26031191 Вид процедури: ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2022-12-29-000274-c Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (твердий сир, кисломолочний сир ) для закладів освіти Козятинської ТГ Очікувана вартість предмета закупівлі: 331000,00 з ПДВ (відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Доставка сиру твердого та сиру кисломолочного має здійснюватися учасником-переможцем у 2023 році до кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад дошкільної освіти окремо. Учасник-переможець зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Продукція, що буде поставлятись згідно з договором повинна відповідати ДСТУ, які встановлені для відповідного виду продукції. Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням індексу споживчих цін, запланованих поточних завдань та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2023 рік.
його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі : UA-P-2022-12-29-000274-c
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (твердий сир, кисломолочний сир) для належної організації харчування в закладах дошкільної освіти громади у 2023 році
Замовник: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради.
ЄДРПОУ: 26031191
Вид процедури: ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2022-12-29-000274-c
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти
(твердий сир, кисломолочний сир ) для закладів освіти Козятинської ТГ
Очікувана вартість предмета закупівлі: 331000,00 з ПДВ (відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Доставка сиру твердого та сиру кисломолочного має здійснюватися учасником-переможцем у 2023 році до кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад дошкільної освіти окремо. Учасник-переможець зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Продукція, що буде поставлятись згідно з договором повинна відповідати ДСТУ, які встановлені для відповідного виду продукції.
Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням індексу споживчих цін, запланованих поточних завдань та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2023 рік.
твердий сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 1 (2).docx | |
02 січня 2023 18:00 |
ТД Сир.docx | |
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 2 (3).docx | |
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 4.docx | |
02 січня 2023 18:00 |
ПР2.jpg | |
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 3 (2).docx | |
02 січня 2023 18:00 |
Протокол.jpg |
02 січня 2023 18:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 1 (2).docx
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
ТД Сир.docx
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 2 (3).docx
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 4.docx
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
ПР2.jpg
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
Додаток 3 (2).docx
|
|||
02 січня 2023 18:00 |
Протокол.jpg
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
291 243,00
UAH з ПДВ
|
291 243,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
291 243,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 19:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 19:22
|
сир 001.jpg | зміни до договору |
02 січня 2024 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 10:17
|
1 001.jpg | зміни до договору |
16 травня 2023 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 10:13
|
Документ 5.pdf | укладений |
19 січня 2023 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |