Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів (вул. Івана Мазепи,2)
Очікувана вартість
13 551,72 UAH
UA-2022-12-27-008401-a 66ffc47107a34c098e932b8e9e344d78
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кришталь Ірина Миколаївна

380442544670 econompol1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26188550
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Івана Мазепи, будинок 2
Контактна особа: Кришталь Ірина Миколаївна
380442544670
econompol1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів (вул. Івана Мазепи,2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

27 грудня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс"
#33745659
Переможець 13 551,72
UAH з ПДВ
27 грудня 2022 12:47

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 10:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 14:11
ДУ №3 сміття 25.12.23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:10
Договір Мазепи,2 сміття.pdf укладений
27 грудня 2022 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26600-П
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 551,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 258,60 UAH)