Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41493701 |
Місцезнаходження: | 24450, Україна , Вінницька обл., с. Джулинка, вул.Соборна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кокошко Тетяна Петрівна 380967609244 osvita_dzhylunka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2022 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 885 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 427,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
філе куряче заморожене
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2022 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2022 13:31 |
Дод.6_Заява_учасника.docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
Дод.5_Аплікаційна форма.docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
додаток_3_ Хакактеристи_ Предмету_Закупівлі.docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
Дод.7_Методика_оцінки ТД.docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
додаток_4_Проєкт_договору.docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
Дод.2_(стаття_17).docx | |
26 грудня 2022 13:31 |
ТД- мясо з урахуванням Особливостей.doc | |
26 грудня 2022 13:31 |
додаток-1_Форма_Тендерної_Пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-16-000020 ● ef073027deb34eb3b8bc32c5332af762
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2023 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.01.2023 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2022-12-26-009656-a 26.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 13:44:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі філе курячого замороженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-26-009656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у проєкті договору (додаток 4 тендерної документації), випадки для зміни істотних умов договору не відповідають випадкам, визначеним пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Ульянов Володимир Іванович», оскільки у її складі не подано:
- лист згоду з умовами тендерної документації та розуміння її економічного, технічного, юридичного змісту та понять, а також синтаксис речень та словосполучень у цій тендерній документації (частина 1 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
- довідку про реєстрацію потужностей виробництва, з зазначенням їх місця розташування та легалізації згідно чинного законодавства (об’єктів електрогенерації). У випадку, якщо учасник не є електрогенеруючою компанією, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус електропостачальника без можливості здійснювати електрогенерацію та країну походження товару (частина 5 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
- лист згоду, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою (частина 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
- гарантійний лист про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень (частина 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
- лист згоду про те, що замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель (частина 1 розділ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації)?
- інформацію (довідку) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника (частина 1 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- гарантійний лист, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (частина 4 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідку, що кінцевий бенефіціар не знаходиться під дією будь-яких санкцій та відсутній у санкційних списках (частина 5 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- документ, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (частина 6 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- копію акту перевірки суб’єкта господарювання, який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт складений за результатами позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (частина 6 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), або розроблену та затверджену програму-передумову системи HACCP (частина 6 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідку про країну походження, екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання (частина 6 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- згоду керівника підприємства на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель (частина 2 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах (частина 3 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- оригінал або копію документа, що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення торгів та його ідентифікаційний код (номер) (частина 3 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- довідок з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше місяця оголошення даної процедури закупівлі (частина 3 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- лист згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в частині 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (частина 4 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- інформаційний лист про позицію учасника закупівлі щодо умов та порядку змін умов договору про закупівлю (частина 4 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари (частина 4 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару (додаток 3 тендерної документації)?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Ульянов Володимир Іванович» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Постанови №1178 (додаток 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 15:17:23
Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби України
У межах проведення моніторингу закупівлі яєць курячих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-27-009196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради надає поясненн
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (наказ №6-з від 16.01.2023) ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ повідомляє: порушення законодавства у сфері публічних закупівель було усунено шляхом припинення зобов’язань за договором. Угода про розірвання договору про закупівлю №14 від 11.01.23 Філе куряче заморожене код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо, (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-26-009656-a). Угода про розірвання договору про закупівлю додається.
2023-02-09 10:24:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуті, шляхом розірвання договору
2023-02-09 13:24:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП УЛЬЯНОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
866 160,00
UAH з ПДВ
|
866 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП УЛЬЯНОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ #2500209297 |
Переможець |
866 160,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2023 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 10:28
|
угода про розірвання(філе).pdf | укладений |
09 лютого 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 13:37
|
договір.pdf | укладений |
11 січня 2023 13:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із наявністю об’єктивних причин, відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України |