Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
24 100 000,00 UAH
UA-2022-12-26-009607-a ● b57957c4637f48b798b1af1dfa64ecc7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КІЛІЙСЬКЕ МІЖРАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 01034165 |
Вебсайт: | https://kmuvg.davr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68300, Україна , Одеська обл., м. Кілія, ВУЛ. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, буд. 78 |
Контактна особа: |
Антон Бринзой +380689440987 brynzoi1994@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2022 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 12:53 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 12:53 |
Очікувана вартість: | 24 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 241 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4902120 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем після оплатою у строк визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, з можливістю відстрочення до 60 календарних днів оплати отриманого Споживачем рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2022 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2022 11:20 |
ТД енергія 2023 (в новій редакції) 2.doc | |
28 грудня 2022 11:20 |
Повідомлення про внесення змін 2.pdf | |
28 грудня 2022 09:28 |
Повідомлення про внесення змін.pdf | |
26 грудня 2022 13:29 |
Оголошення.doc |
28 грудня 2022 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 грудня 2022 11:20 |
ТД енергія 2023 (в новій редакції) 2.doc
|
||||||
28 грудня 2022 11:20 |
Повідомлення про внесення змін 2.pdf
|
||||||
28 грудня 2022 09:28 |
Повідомлення про внесення змін.pdf
|
||||||
26 грудня 2022 13:29 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи за ст. 17
Дата подання: 27 грудня 2022 16:20
Дата відповіді: 28 грудня 2022 08:57
У тендерній документації ви вимагаєте від учасника надати підтверджуючі документи, посилаючись на п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - "копія антикорупційної програми, і копія наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми."
Абз. 1 та абз. 2 п. 44 Особливостей: «Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.»
Стосовно цього у абз.4 та абз. 5 п. 44 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, ЗАЗНАЧЕНИХ В АБЗАЦІ ПЕРШОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ, ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.»
Таким чином, Замовник не має права вимагати в учасника підтверджуючих документів про відсутність підстав за п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити дані вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Лист Міністерства економіки України № 3323-04_78667-06 від 08.12.2022 https://me.gov.ua/Files/Download?id=b553bbbc-298f-4828-8c20-847bf64d1933
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше питання. Всі необхідні зміни будуть внесені. Слідкуйте за змінами.
Термін оплати
Дата подання: 28 грудня 2022 09:19
Дата відповіді: 28 грудня 2022 09:58
У електронній системі закупівель Вами зазначено, що «Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем після оплатою у строк визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, з можливістю відстрочення до 60 календарних днів оплати отриманого Споживачем рахунку.»
У п. 5.6 проєкту договору вами зазначено: «Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем після оплатою у строк визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, з можливістю відстрочення до 60 календарних днів оплати отриманого Споживачем рахунку.»
Дані положення суперечать вимогам чинного законодавства та підлягає вилученню. Зокрема, відповідно до п 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКЕРКП № 312 від 14.03.2018 р., «Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.»
Таким чином, фактичний термін оплати до 60 календарних днів, визначений вами не відповідає вимогам чинного законодавства для даного типу товару (електроенергії).
Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії від 14.03.2018 № 312 – плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, ЯКЩО ДОГОВОРОМ НЕ ВСТАНОВЛЕНО ІНШОГО ТЕРМІНУ. В зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України та скрутного фінансового положення ми змушені зазначити можливе відстрочення до 60 календарних днів. Дякую за співпрацю.
Тариф на передачу
Дата подання: 28 грудня 2022 09:35
Дата відповіді: 28 грудня 2022 10:41
Відповідно до розрахунку суми очікуваної вартості закупівлі закупівля здійснюється з урахуванням тарифу на передачу та без урахування тарифу на послуги з розподілу. Дана інформація чітко не зазначена у тендерній документації. Також слід зазначити, що Постановою НКРЕКП 21.12.2022 № 1788 встановлений тариф на передачу з 01.01.2023 р. у розмірі 0,38028 грн./кВт*год. (дана Постанова прийнята вже після оголошення закупівлі).
Для коректного розрахунку цінових пропозицій учасниками та для уникнення подальших непорозумінь, просимо прописати у тендерній документації, що закупівля здійснюється з урахуванням тарифу на передачу 0,38028 грн./кВт*год та без урахування тарифу на послуги з розподілу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В абз. 5 п. 2 додаток 2 до тендерної документації "Технічна специфікація та вимоги до предмета закупівлі" та п 1.2. ч.1 додаток 3 до тендерної документації "Проект договору про закупівлю електричної енергії" зазначено відносини, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам та умови цього договору розроблені в тому числі згідно Постанови НКРЕКП № 1788 від 21.12.2022 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2023 рік». В розробці тендерної пропозоції потрібно враховувати закони та інші нормативно правові акти, що зазначено в тендерній документації. Дякую за співпрацю.
Гарантійний лист про відхилення
Дата подання: 28 грудня 2022 09:40
Дата відповіді: 28 грудня 2022 11:23
Згідно вимог документації (п.13 додатку 4) Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо замовник встановить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником. Слід зауважити, що це грубе порушення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова №1178 від 12.10.2022). Відповідно до п.40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» І це обов’язок Замовника. Вимагаючи гарантійний лист в документації щодо відхилення Учасника в разі невідповідності в інформації та/або документах є порушенням чинного законодавства. Вимагаємо прибрати незаконну вимогу із документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше питання. Всі необхідні зміни внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2023 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
21 569 328,00
UAH з ПДВ
|
21 328 328,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
21 662 468,28
UAH з ПДВ
|
21 421 468,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
21 328 328,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 16:49
|
ДУ №3 03.07.2023.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:47
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 15:11
|
ДУ №2 04.04.2023.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 15:05
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 14:28
|
ДУ №1 08.02.2023.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 14:27
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 13:08
|
Договір 100_60 06.02.2022.pdf | укладений |
07 лютого 2023 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 100/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 100/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 100/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |